صرفه جویی سالانه ۲ هزار لیتر نفت سفید با گازرسانی در لارستان

حسینی گفت: با اجرای ۲ طرح بزرگ گازرسانی در لارستان، شاهد صرفه جویی سالانه بیش از ۲ هزار لیتر نفت سفید در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامعباس حسینی»، امروز (دوشنبه 17 شهریور) از اجرای ۲ طرح بزرگ گازرسانی در جنوب فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: این طرح ها با بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در جنوب فارس و شهرستان لارستان در حال اجرا شدن هستند.

مدیرعامل شرکت گاز فارس افزود: گازرسانی به شهر «بنارویه» و ۱۳ روستای دیگر این بخش با ۳۳۲ کیلومتر شبکه گذاری و اعتبار ۷۹ میلیارد تومانی در این طرح به انجام خواهد رسید که پنج هزار خانوار را از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در طرح دیگر انجام شده در جنوب استان نیز ۱۰۸  کیلومتر شبکه گذاری، ساخت 2 ایستگاه TBS و یک ایستگاه CGS با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اجرا خواهد شد که حدود چهار ماه به طول می انجامد و 6 هزار خانوار در «جویم» و 6 روستای این بخش در لارستان را تحت پوشش قرار خواهد داد.

حسینی اجرای این 2 طرح را در کاهش مصرف نفت سفید موثر دانست و عنوان کرد: با بهره مندی از گاز طبیعی ساکنان این مناطق شاهد صرفه جویی سالانه بیش از 2 هزار لیتر نفت سفید در استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: این طرح ها با اولویت محرومیت زدایی، توسعه صنایع، توسعه استفاده از سوخت پاک و ... در جنوب فارس در حال اجراست.

کد خبر 969030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha