اهانت به پیامبر گرامی اسلام و قرآن توهین به جامعه بشری بود

آیت الله حسینی اشکوری با بیان این که اهانت به پیامبر گرامی اسلام و قرآن توهین به جامعه بشری بود،گفت: از دولت های عربی برای محکوم کردن این حادثه هیچ انتظاری نیست.

آیت الله «سید علی حسینی‌‎اشکوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم،  با اشاره به اقدام اخیر برخی نهادهای دولت های اروپایی در توهین به مقدسات اسلامی و وجود مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: بدون شک پشت پرده این حوادث، صهیونیست ها هستند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: هدف آنها از این عمل شنیع و ضد انسانی  بی شک تحریک دوباره مسلمان ها و انداختن آنها به جان یکدیگر و رسیدن به منافع خودشان است؛ چراکه آنها سال های گذشته نیز این کار را کرده بودند و دوباره اقدام به تکرار عمل خلاف انسانیت خود کردند.

 

وی با بیان این که توهین به مقدسات اسلامی یک خیانت بزرگ و مخالف با اصل آزادی اندیشه و دین است، گفت: آنها با این عمل یعنی هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام(ص) و قرآن کریم در حقیقت عواطف انسانی عده زیادی از مردم جهان را جریحه دار کردند و به دین مقدس اسلام نیز اهانتی بزرگ کردند.

 

آیت الله حسینی اشکوری ابراز داشت: در این شرایط این ما هستیم که باید آگاه باشیم و وارد بازی آنها نشویم چراکه دولت های غربی و در کنار آنها برخی دولت های عربی منفعل در منطقه قصد تحقق اهداف شوم خود را دارند.

 

وی با اشاره به خواب خرگوشی دولت های عربی و عدم واکنش نسبت به این اقدام حیوانی خاطرنشان ساخت: از دولت هایی که همگی نوکر و سرپرده آمریکا و اسرائیل و ایادی آنها هستند، البته هیچ انتظاری نیست وقتی دولتی مثل آمریکا روابط خود را با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی عادی سازی می‌کند چه انتظاری می رود که در چنین حوادثی واکنش نشان بدهد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه این گفت‌وگو بیان داشت: دولت های عربی منطقه غالبا دست نشانده استکبار جهانی هستند و در حقیقت گوش به فرمان آمریکا و اسرائیل دارند و بویی از اسلام نبرده اند و اگر کسی اندک آشنایی با شخصیت بی شخصیت این دولت ها داشته باشد، متوجه می‌شود همه آنها عمال آمریکا در منطقه هستند.

 

وی با تأکید بر این که ملت های مسلمان و متدین جهانی باید این اقدام وحشیانه را محکوم کنند، گفت: حرکت این نشریه شیطانی و قرآن سوزی که اتفاق افتاد در حقیقت قلب جامعه بشریت را مجروح ساخت چون هیچ کس حق توهین به مقدسات مذاهب دیگر را ندارند به ویژه شخصیت بزرگی همچون نبی مکرم اسلام(ص) که نماد اخلاق و انسانیت هستند.

کد خبر 969032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha