همه توان خود را برای پاسداشت هفته دفاع مقدس به‌کار بگیریم

شریعتی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سال آغاز جنگ تحمیلی گفت: باید همه توان خود را برای پاسداشت هفته دفاع مقدس در طبق اخلاص بگذاریم تا بتوانیم فداکاری‌ها و کارهای ارزشمند نسل‌ اول انقلاب را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» شامگاه (دوشنبه 17 شهریور) در حاشیه نشست شورای هماهنگی برگزاری هفته دفاع مقدس که در استانداری خوزستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این هفته چهلمین سال آغاز جنگ تحمیلی و هفته عزت ایران و جوانان ایران زمین و بزرگی ور سفیدی جوانان این مملکت است که باید این مناسبت پاس داشته شود.

 

استاندار خوزستان افزود: متناسب با روزهایی که برای هفته دفاع مقدس تعیین شده برنامه‌هایی را پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کردیم که از جمله آن می‌توان به افتتاح باغ‌موزه دفاع مقدس آبادان، دیدار با مقام معظم رهبری از طریق ویدئوکنفرانس، پاسداشت پیشکسوتان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و ... اشاره کرد.

 

وی اضافه کرد: به همه سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهادها تاکید کردم که در جهت پاسداشت و تکریم و برگزاری عزتمندانه این هفته هر آنچه در توان دارند در طبق اخلاص بگذارند تا بتوانیم فداکاری‌ها و کارهای ارزشمندی که نسل‌های پیش انجام دادند را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

 

شریعتی تاکید کرد: جوانان نسل حاضر باید از شهدا و ایثارگران و نسلی که خون و جان عزیز خود را برای این مملکت، اسلام و انقلاب فدا کردند الگو بگیرند و در آن مسیر حرکت کنند.

 

کد خبر 969061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha