حوزه و روحانیت در ترویج فرهنگ مهدویت رسالت خطیری بر دوش دارند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به رسالت حوزه و روحانیت در ترویج فرهنگ مهدویت، گفت: با بهره مندی از این ظرفیت و نهادینه سازی فرهنگ مهدویت باید با ضدارزش ها مقابله کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(۱۷شهریور) در نشست شورای سیاست گذاری بنیاد مهدویت استان لرستان اظهار داشت: ترویج فرهنگ مهدویت نیاز جامعه است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان به رسالت حوزه و روحانیت در ترویج فرهنگ مهدویت و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه اشاره کرد و افزود: همه ما سفیران مهدوی هستیم و باید این فرهنگ در جامعه و بین نسل جوان تبیین شود.

 

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی و هدف دشمن در زمینه به گمراهی کشاندن جوانان و ترویج بی بند و باری، اذعان داشت: ترویج ارزش ها و تعالیم دین خنقی کننده توطئه های فرهنگی دشمن است.

 

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: باید مباحث مهدویت را بین دانش آموزان بیان و با بهره مندی از این آموزه ها نسل امروز را در برابر توطئه های دشمن مصون ساخت.

 

وی افزود: در سایه ترویج فرهنگ مهدویت می توان با آسیب ها و بی اخلاقی هایی که مردم از آن برای پیشرفت اهداف خود استفاده می کنند، مقابله کرد.

کد خبر 969062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha