آژیر خطر کرونا در آبادان به صدا درآمد/ بستری ۸۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان طالقانی آبادان

سلمان‌زاده از به صدا درآمدن آژیر خطر کرونا در شهرستان آبادان خبر داد و گفت: اکنون ۸۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان طالقانی آبادان بستری هستند.

«شکرالله سلمان‌‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از افزایش روند صعودی شمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در آبادان خبر داد و اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته در محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان 35 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شد که از این تعداد 20 نفر بستری شدند.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه آژیر خطر ابتلا به کرونا ویروس در آبادان به صدا در آمد افزود: اکنون 81 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان‌ آیت‌الله طالقانی آبادان بستری هستند.

 

وی به بازگشایی مدرس و حضور دانش آموزان در کلاس درس نیز اشاره کرد و اذعان داشت: در حال رایزنی و هم‌اندیشی با مسئولان آموزش و پرورش آبادان هستیم تا سال تحصیلی جدید به شکل مجازی ادامه یابد و دانش‌آموزان از منزل یادگیری دروس را دنبال کنند.

 

سلمان‌زاده از شهروندان خواست تا همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و تصریح کرد: شهروندان در تمام ساعاتی که خارج از منزل هستند حتما از ماسک استفاده کنند.

 

کد خبر 969065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha