برگزاری کلاس‌های حوزه امام صادق اهواز در شبستان مسجد امام زین العابدین (ع)

حجت‌الاسلام پورفرج گفت: با توجه به لزوم نظارت بیشتر بر تحصیل و عملکرد طلاب جدیدالورود، کلاس‌های طلاب پایه اول و دوم به صورت حضوری در ساختمان حوزه و مسجد امام زین العابدین (ع) برگزار می‌شود تا دستورالعمل‌های بهداشتی به درستی رعایت شود.

«حجت‌الاسلام میثم پورفرج» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: همزمان با سراسر حوزه‌های علمیه کشور مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) اهواز، آیین افتتاحیه این مدرسه در سال تحصیلی جدید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) اهواز ادامه داد: آیت‌الله سید طیب موسوی و حجت‌الاسلام احمدرضا حاجتی از اساتید برجسته حوزه علمیه خوزستان در این مراسم حضور داشتند که هر کدام جداگانه نسبت به علم‌آموزی و اخلاص در علم نکاتی را بیان کردند.

 

وی با بیان اینکه کلاس‌های این مدرسه علمیه به ۲ روش حضوری و آنلاین برگزاری می‌شود افزود: با توجه به لزوم نظارت بیشتر بر تحصیل و عملکرد طلاب جدیدالورود، کلاس‌های طلاب پایه اول و دوم به صورت حضوری در ساختمان حوزه و مسجد امام زین العابدین (ع) برگزار می‌شود که دستورالعمل‌های بهداشتی به درستی رعایت شود، اما کلاس‌های پایه‌های سوم و چهارم به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام پورفرج بر لزوم بهره‌مندی از اساتید با کیفیت حوزه تاکید کرد و اذعان داشت: در این حوزه نگاه ویژه‌ای به اساتید می‌شود، زیرا طلاب همه علم‌آموزی‌های خود را از اساتید می‌آموزند؛ همه اساتید این حوزه خوزستانی و از برجسته‌ترین مدرسان حوزه علمیه  استان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های تحصیلی این مدرسه به وسایل آموزشی نوین مجهز هستند تصریح کرد: خوابگاه‌ها و حجرهای استراحت طلاب نیز همه ساله مورد بازسازی قرار می‌گیرد و مشکلات آنها رفع می‌شود.

 

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) اهواز با اشاره به اهمیت تربیت جوانان از سنین کودکی یاد آور شد: درصدد راه‌اندازی خانه یا مهد قرآن کریم به منظور حضور نونهالان و کودکان هستیم؛ این اقدام می‌تواند بر آینده علمی و اخلاقی کودکان تاثیر داشته باشد.

 

کد خبر 969305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha