فیبرنوری ایلام به بدره زیر بارترافیکی می‌رود

مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان ایلام گفت: فیبرنوری زیرساخت ارتباطی ایلام به بدره زیر بارترافیکی می‌رود.

«رضا حسن بیگی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: فیبرنوری مسیر ایلام به شهرستان بدره به طول ۸۵ کیلومتر و با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال در بهمن ماه سال گذشته اجرا و به اتمام رسیده و هم اکنون در آستانه دومین مرحله انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه اندازی می‌شود.

 

وی افزود: با توجه به قطع ارتباطات مکرر شبکه مخابراتی و اینترنت این شهرستان، با راه اندازی فیبرنوری شبکه زیرساخت علاوه بر پایداری ارتباطی شبکه، افزایش ظرفیت و سرعت در تبادل اطلاعات را برای مشترکین این شهرستان به دنبال خواهد داشت.

 

 حسن بیگی ادامه داد:با راه اندازی فیبر نوری زیرساخت ارتباطی مسیر ایلام به شهرستان بدره، نیاز ارتباطی تمامی اپراتور ها و شرکت های مخابراتی در زمینه پهنای باند اینترنت و بستر انتقال اطلاعات و ارتباطی فراهم  و این مسیر فیبرنوری به عنوان مسیر رینگ ارتباطی شهرستان های جنوبی استان در مواقع بحران نیز است.

 

وی گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان متولی مادر شبکه های مخابراتی کشور وظیفه تامین کلیه بسترهای زیرساخت ارتباطی و انتقال ترافیک بین استانی و بین الملل کشور را عهده دار است.

 

حسن بیگی یادآور شد: علاوه بر پروژه های ذکر شده در مردادماه سال جاری ۴۴٠ کیلومتر شبکه فیبر نوری ارتباطات زیرساخت در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان در ۶ مسیر ارتباطی در راستای توسعه ظرفیت مورد نیاز شبکه در استان و دسترسی اسان مشترکین به سرویس ارتباطی فراهم شده است.

کد خبر 969321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha