برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در ۲۰ شهریورماه امسال

صفوی از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در روز پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه با حضور یک هزار و ۲۲۵ متقاضی در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان زنجان در جمع خبرنگاران از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در روز پنج شنبه این هفته خبر داد و گفت: یک هزار و 225 نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

 

صفوی با یادآوری اینکه آزمون برای اولین بار در استان برگزار می شود، گفت: داوطلبان استان زنجان شامل 1039 مرد و 186 زن هستند که به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

 

به گفته وی، داوطلبان شرکت در این آزمون برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کارت ورود به جلسه می توانند طی امروز و فردا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این آزمون راس ساعت 8:30 صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه در محل دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

 

صفوی با بیان اینکه سوالات در 2 گروه عمومی و تخصصی بوده و مدت زمان پاسخگویی به سوالات نیز ۱۱۰ دقیقه است، گفت: به همراه داشتن کتاب، جزوه و ماشین‌حساب برای هیچ یک از رشته‌های آزمون، مجاز نیست.

 

به گفته وی، ظرفیت‌های اعلام شده در هر رشته فقط پذیرای شرکت‌کنندگانی است که امتیاز لازم را کسب کنند و شرکت‌کنندگان در صورت قبولی در آزمون کتبی باید در آزمون مصاحبه علمی نیز موفق به اخذ نمره قبولی شده و سپس وارد مرحله کارآموزی شوند.

 

رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط افراد شرکت‌کننده در آزمون، الزامی است.

کد خبر 969342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha