۲۹ شهریورماه امسال، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری شعر بسیج

فراخوان نهمین دوره جشنواره سراسری شعر بسیج با عنوان«رازهای ارغوانی» از ۱۰ مردادماه امسال منتشر شده و علاقمندان تا ۲۹ شهریورماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فراخوان نهمین دوره جشنواره سراسری شعر بسیج با عنوان «رازهای ارغوانی» 10 مرداد توسط سازمان بسیج هنرمندان کشور به مراکز استان‌ها ابلاغ و مسئولان انجمن‌های شعر سازمان بعنوان دبیر جشنواره در استان‌ها موظف به همکاری در بخش‌های مختلف این جشنواره شدند.

 

رازهای ارغوانی ( روایت مردان و زنان حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس)، مکتب سلیمانی (شهید والامقام سردارحاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم، تقویت محور مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی)، جهش تولید، اقتدار و بالندگی، شکست تحریم­ های ظالمانه از جمله بخش‌های موضوعی این جشنواره محسوب می‌شود.

 

الفبای ایثار (مدافعان سلامت)، کمک مومنانه (مواسات و همدلی)، زخم‌های شعله‌ور( افشای جنایت‌های ایادی استکبار جهانی، مقاومت مردم مظلوم یمن، فلسطین، سوریه و عراق از دیگر بخش‌های موضوعی این جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

سبک زندگی اسلامی ایرانی ( مسجد محوری و تحقق محله اسلامی، حجاب و عفاف، عدالت محوری، رشد جمعیت، فرزند آوری و تحکیم بنیان خانواده، ساده زیستی، مصرف کالای ایرانی) از دیگر بخش‌های موضوعی برای شرکت در این جشنواره انتخاب شده است.

 

لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به ارزش 20 میلیون ریال به21  اثر برگزیده، در هر بخش موضوعی سه اثر جوایز در نظر گرفته شده برای این جشنواره محسوب می‌شود.

 

همچنین لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به ارزش 10 میلیون ریال به 20 اثر تقدیری ،لوح تقدیربه همراه جایزه نقدی به ارزش 10 میلیون ریال به 8 شاعر جوان" استعدادهای شعری زیر بیست سال" از دیگر جوایز در نظر گرفته شده برای این جشنواره است.

 

ارسال آثار صرفا از طریق این آدرس اینترنتی به نشانی، www.basijhonarmandan.ir خواهد بود و به آثار ارسالی خارج از فرایند قید شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

جشنواره مختص شاعران بسیجی بوده و شرکت سایر شعرا پس از ثبت‌نام و عضویت در بسیج امکان‌پذیر است.

 

فرصت ارسال آثار به این جشنواره تا 29 شهریور ماه سال جاری عنوان شده است و  علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره در مرکز با شماره 88491366-021 تماس بگیرید.

 

شاعران استان زنجان جهت عضویت در سازمان بسیج  به مراکز بسیج یا بسیج هنرمندان استان یا شهرستان مورد نظر  مراجعه کنند.

کد خبر 969350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha