پرداخت ۲۴۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در مازندران

اصغری گفت: تاکنون ۲۴۱ میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا در مازندران پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «کامران اصغری» امروز سه‌شنبه(۱۸ شهریورماه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت هفته تعاون اظهار کرد: استان مازندران دارای ظرفیت‌های زیادی است که تعاون به عنوان مردمی‌ترین بخش اقتصاد بستر مناسبی برای اشتغالزایی و تحقق عدالت اجتماعی است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند ظرفیت‌هایی که برای ایجاد و گسترش تعاونی‌ها مغفول مانده را ترویج و اطلاع‌رسانی کنند.

 

وی افزود: سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره بخش تعاون نشان از اهمیت بالای این حوزه در سطح کشور دارد و باید برای رشد سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور با کمک مسئولین، مردم و بخش تعاون بیش از پیش تلاش کرد.

 

اصغری از راه‌اندازی سامانه‌های شفافیت مانند سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور، سامانه شفافیت صندوق سرمایه‌گذاری تعاون، سامانه شفافیت صندوق بازنشستگی کشوری، سامانه شفافیت بهزیستی و سامانه دریافت گزارش بر خط دریافت‌کنندگان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی خبر داد.

 

وی با اشاره به اینکه باید در ترویج فرهنگ تعاون کوشا باشیم، اظهار کرد: تعاونی‌ها نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: مهم‌ترین برنامه ما این است که فرهنگ کار گروهی و جمعی را ترویج دهیم تا مردم و جویندگان کار با مفاهیم این مهم بهتر از گذشته آشنا شوند و منجر به اشتغال و کارآفرینی شود.

 

اصغری با اشاره به اینکه تعاونی‌ها با نقش موثر می‌توانند بسیاری از مشکلات اقتصادی جامعه را حل کنند، خاطرنشان کرد: چهار شرکت تعاونی فراگیر برای عضویت سه دهک پایین درآمدی و آسیب پذیر با هدف فقر زدایی در استان تأسیس شد.

 

وی در بخش دیگری از پرداخت ۲۴۱ میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا در مازندران خبر داد و گفت: بیش از ۲۵ هزار پرونده واحدهای آسیب‌دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها ارسال شده است.

 

کد خبر 969397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha