مراجعه ۶۸ هزار  بیمار در دوران شیوع «کرونا» به اورژانس بیمارستان پیمانیه جهرم

بمانا گفت: در هفت ماه گذشته تعداد ۶۸ هزار بیمار به اورژانس بیمارستان پیمانیه مراجعه کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «قهرمان بمانا»، امروز (سه شنبه ۱۸ شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت بخش اورژانس بیمارستان پیمانیه جهرم از ابتدای شیوع بیماری «کرونا» تا کنون گفت: در  هفت ماه اخیر بیش از 68 هزار بیمار (کرونایی و غیر کرونایی) به  اورژانس  بیمارستان پیمانیه مراجعه کرده اند.

 

معاون درمان علوم پزشکی جهرم با اشاره به افزایش مراجعه کنندگان به این بخش از بیمارستان پیمانیه با اوج گرفتن بیماری «کرونا»، افزود: مراجعه به اورژانس بیمارستان پیمانیه در سه ماه اخیر و همزمان با روزهای اوج «کرونا» با رشد بیش از پنج درصدی مواجه بوده است.

 

وی بیان کرد: در ماه‌ اسفند، روزانه، بیش از  ۵٠٠ نفر بیمار به اورژانس بیمارستان پیمانیه مراجعه  کردند که این میزان در فروردین واردیبهشت به دلیل شیوع ویروس کرونا  تا میزان متوسط ٣٠٠ نفر  در روز کاهش یافت.

 

 بمانا با اشاره به اینکه تنها در مرداد ماه ۱۲ هزار بیمار به این بخش مراجعه کرده اند، بیان کرد: در این بین آمار مبتلایان مشکوک و قطعی کرونایی بسیار بالا است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان خاطرنشان کرد: درصد اشغال تخت در بخش های ویژه بیمارستان از زمان شیوع کرونا تاکنون ٩۴ درصد بوده است.

کد خبر 969458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha