هدف از اجرای «سه‌شنبه‌های تکریم» ارج نهادن به مقام خانواده معظم شهدا است

حجت الاسلام ارزانی گفت: هدف از اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» ارج نهادن به مقام خانواده معظم شهدا و آشنایی فعالان کانون های مساجد با سیره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «حبیب رضا ارزانی» امروز (18 شهریورماه) در طرح «سه شنبه های تکریم» ارتباط تصویری با خانواده سردار شهید ناصر صوفی در اردبیل گفت: دستور برای اجرای طرح و مشارکت ارزشمند وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در طرح «سه شنبه های تکریم» نشان از ارج و جایگاه والای خانواده معظم شهدا در حوزه فرهنگی کشور دارد.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: هدف از اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» ارج نهادن به مقام خانواده شهدا و آشنایی فعالان کانون های مساجد با سیره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی اعلام داشت: این طرح متقارن با چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس در سراسر کشور به صورت هفتگی در شهرها و حتی مناطق روستایی با حضور در منازل خانواده معظم شهدا انجام می شود.

 

حجت الاسلام ارزانی افزود: هم آنگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرموده اند شهادت هنر مردان خداست و افتخار بزرگی است که از بانیان این مقام متعالی تجلیل و تقدیر شود.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: خانواده های معظم شهدا ذخایر فرهنگی و اجتماعی و  مبلغ فرهنگ ایثار، صبر و ایستادگی در کشور هستند.

کد خبر 969462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha