وحدت سپاه، ارتش و نیروی انتظامی خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است

سردار بوعلی گفت: امروز وحدت و صمیمیت مثال زدنی بین سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برقرار است و همکاری و تعامل صمیمانه نیروهای مسلح رکن اساسی اقتدار نظام اسلامی، عامل موفقیت هر چه بیشتر در انجام ماموریت ها و خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی» در دیدار فرماندهان سپاه و ارتش در استان فارس گفت: امروز یکی از اهداف اصلی دستگاه های رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان انقلاب اسلامی بر هم زدن وحدت و کمرنگ کردن صمیمیت بین نیروهای مسلح است.

 فرمانده سپاه فجر فارس با تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) افزود: فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از مفاهیم انقلابی، عاشورایی و حسینی است بهترین سرمشق برای اعضای نیروی های مسلح و الگوی عزت، سعادت، موفقیت و سربلندی در زندگی شخصی و اجتماعی است.

وی اضافه کرد: تمام کسانی که لباس سربازی و خدمت در نظام اسلامی را بر تن دارند پاسدار دین و انقلاب هستند و امروز جوانان انقلابی، مومن و نخبه کشور در نیروهای مسلح با بهره گیری از روحیه بسیجی و جهادی در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال دارند.

فرمانده سپاه فجر تاکید کرد: امروز وحدت و صمیمیت مثال زدنی بین سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برقرار است و همکاری و تعامل صمیمانه نیروهای مسلح رکن اساسی اقتدار نظام اسلامی، عامل موفقیت هر چه بیشتر در انجام ماموریت ها و خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: ملت انقلابی ایران اسلامی همواره پشتیبان و حامی فرزندان خود در نیروهای مسلح کشور بوده و هستند و امروز یکی از اهداف اصلی دستگاه های رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان انقلاب اسلامی بر هم زدن وحدت و کمرنگ کردن صمیمیت بین نیروهای مسلح است و یاوه گویانی که در رسانه های معاند دم از اختلاف می زنند خیرخواه ملت و انقلاب نیستند.

سردار بوعلی با اشاره به شهید سپهبد «علی صیاد شیرازی» به عنوان یکی از الگوهای برتر فرمانده انقلابی گفت: در دوران دفاع مقدس شاهد حضور غرورآفرین ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح بودیم و موفقیت های بدست آمده حاصل مشارکت جمعی، ایثارگری و حماسه آفرینی تمام رزمندگان اسلام بوده است.

وی تصریح کرد: استان فارس دارای ظرفیت ها و استعدادهای شکوفا نشدۀ فراوانی است و سپاه و ارتش با تعامل، هم افزایی ظرفیت ها و مشارکت فعال در کنار هم می توانند گام های موثری در راستای شکوفایی این استعدادها و رفع محرومیت از چهره استان فارس بردارند و راهبرد مهم محرومیت زدایی باید بعنوان یک مطالبه و رسالت مهم همواره مورد توجه فرماندهان نیروهای مسلح استان قرار داشته باشد.

فرمانده سپاه فجر افزود: حضور داوطلبانه نیروهای ارتش و سپاه در گروه های جهادی و محرومیت زدایی راهبرد مناسبی برای تجمیع و فعالسازی ظرفیت نیروهای انقلابی است.

وی تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح سردمدار و ادامه دهنده راه و مکتب شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» هستند و راه و مکتب این شهید والامقام باید بعنوان یک الگوی برتر و راهبرد موثر در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.

سردار بوعلی در این دیدار از آمادگی سپاه و ارتش برای مقابله با تهیدیدات خبر داد و گفت: تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی به صورت لحظه به لحظه رصد می شود و پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تهیدید یک پاسخ کوبنده خواهد بود.

کد خبر 969509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha