تغییر مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری تکذیب شد/ حوزه هنری خانه زارعی است

در پی انتشار خبر غیرموثق خبرگزاری فارس مبنی بر تغییر مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در پی انتشار خبر غیرموثق خبرگزاری فارس مبنی بر تغییر مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری این خبر را تکذیب کرد و گفت: خبرگزاری فارس در اقدامی غیرحرفه‌ای، خبری مبنی بر تغییر کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری منتشر کرده که غیر اخلاقی و بدون منبع است.

وی تصریح کرد: این خبر در حالی منتشر شده است که کوروش زارعی هم اکنون در کشور سوریه در حال اجرای تئاتری با هدف ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی است و این گونه خبرسازی‌ها اخلاقی نیست.

معاون هنری حوزه هنری تاکید کرد: مطمئن باشید مدیران حوزه هنری این پختگی را دارند که در انتخاب و انتصاب مدیران، اسیر صحنه‌سازی رسانه‌ای عده‌ای که منفعت‌شان در این خبرسازی‌هاست، نشوند.

معلمی در پایان تصریح کرد: کوروش زارعی از مدیران خوب، فعال و پرانگیزه و پیشکسوت حوزه هنری است. حوزه هنری خانه زارعی است و وفاداری او به حوزه هنری و بالعکس ثابت شده است.

لازم به ذکر است، این تکذیبیه در حالی منتشر می‌شود که طی پیگیری‌های مکرر روابط عمومی حوزه هنری مبنی بر دریافت پاسخ از خبرگزاری فارس، هیچ پاسخی از آن خبرگزاری دریافت نشد.

کد خبر 969536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha