استقبال متسابقین از مسابقات قرآن مطلوب بود/ راه‌یابی نفرات برتر به مرحله کشوری

حجت الاسلام صالحی گفت: استقبال متسابقین از مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم مطلوب بود.

حجت الاسلام محمدصالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد:شب گذشته مرحله نهایی رشته قرائت در مرحله استانی چهل و سومین دوره رقابت های قرآن اوقاف و امور خیریه در استان کرمانشاه به پایان رسید.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: امروز نوزدهم شهریور ماه مراسم اختتامیه با حضور رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار خواهد شد.


حجت الاسلام صالحی خاطر نشان کرد: در مراسم اختتامیه از ۳ نفر از برگزیدگان هر رشته در بخش خواهران و برادران تجلیل به عمل می آید.


وی از راهیابی نفرات اول رشته های مختلف به مرحله کشوری خبر داد و عنوان کرد: در رشته قرائت خواهران دو نفر به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.


این مسئول ادامه داد: استقبال متسابقین برای حضور در این رقابت‌ها بسیار مطلوب ارزیابی شد و بیش از ۹۰ درصد شرکت‌کنندگان حاضر شدند.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه عنوان کرد: مرحله استانی مسابقات قرآن در سه نوبت صبح از ۸:۳۰ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه، عصر از ۱۵ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه و شب از ۲۱ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه برگزار شد.


این مسئول خاطرنشان کرد: در دو روز نخست برگزاری مسابقات خواهران و در روزهای هفدهم و هجدهم نیز برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کد خبر 969559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha