برگزاری رزمایش «کمک تحصیلی» در راستای کمک به دانش آموزان کم بضاعت

گواهیان از اجرای رزمایش «کمک تحصیلی» به منظور کمک به دانش آموزان کم بضاعت در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور حمایت از دانش آموزان کم بضاعت شهرستان جهرم، رزمایش «کمک تحصیلی» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: این رزمایش با هدف تامین لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان به اجرا در آمده و اعضای کانون در آن مشارکت دارند.

 

وی از اجرای این طرح به همت موسسه خیریه «مهرورزان افلاکی معراج» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد و اظهار کرد: مردم می توانند جهت مشارکت در این طرح نیکوکارانه کمک های خود را به شماره کارت ۶۱۰۴-۳۳۷۴-۸۶۶۹-۷۵۵۸ به نام موسسه خیریه «مهرورزان افلاکی معراج» واریز کنند.

 

گواهیان با اشاره به اینکه تا کنون چند مرحله از طرح «کمک مومنانه» در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمده است، تصریح کرد: در هر مرحله از طرح بسته های ارزاق شامل برنج، روغن، رب گوجه، گوشت مرغ، حبوبات و... تهیه و میان خانواده های بی بضاعت توزیع شده است.

 

وی همچنین به اجرای پویش «نذر حسینی» در ایام محرم و به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» اشاره کرد و گفت: اجرای رزمایش «کمک مومنانه» در راستای منویات رهبری انقلاب با تهیه و توزیع ماسک و بسته های غذایی مطابق با شیوه نامه های بهداشتی از اهداف این طرح بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری «کرونا» نیز اعضای این کانون در زمینه های مختلف از جمله گندزدایی معابر و خودروها، توزیع الکل و... فعالیت داشته اند.

 

گواهیان از همکاری خیران و افراد نیکوکار در تهیه بسته های معیشتی قدردانی کرد و خواستار تداوم این همکاری ها در راستای کمک به خانواده های محروم و آسیب دیده از «کرونا» شد.

 

کد خبر 969571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha