دیدار با خانواده شهدا گامی در جهت ترویج فرهنگ شهادت است

صابر گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افتخاری بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عباس صابر» در دیدار با خانواده شهید نادر حاج عباسی، نخستین شهید دوران انقلاب اسلامی در آستارا، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام، برای خانواده شهدا و جانبازان آرزوی سلامتی وتوفیق روز افزون کرد و افزود: امنیت امروز جامعه مرهون خون شهدا و جانفشانی های جانبازان و ایثارگران است که با حضور در جبهه های حق علیه باطل، اجازه ندادند که دشمن خدشه ای به امنیت و آرامش کشور وارد کند.

 

فرماندار بندر آستارا تصریح کرد: جامعه ایثارگران به ویژه والدین معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این خانواده ها که خواسته ای جز خدمت به مردم ندارند جلب شود.

 

وی دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را ادای دین به ارزش های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شهدا درس آموختگان مکتب عاشورا هستند و متولیان امر باید نسل جوان کشور را با فلسفه شهادت آشنا کنند.

 

صابر گفت: شهدا برگ زرینی را برای کشورمان به ارمغان آوردند که تربیت چنین فرزندان بزرگی قطعا حاصل زحمات خانواده گرامی این شهیدان بوده است و اجر و منزلت بسیار زیادی نزد خداوند دارد.

 

فرماندار بندر آستارا اظهارکرد: دیدار با خانواده معظم شهدا گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افتخاری بزرگ است که وظیفه تک تک مسئولان می باشد.

 

گفتنی است، شهید نادر حاجی عباسی در سال ۱۳۳۹ در خانواده ای مذهبی در آستارا متولد شد و در ۲۴ اسفندماه سال ۱۳۵۷ در پاسگاه قنبر محله این شهرستان در درگیری با نیروهای شوروی سابق به شهادت رسید.

کد خبر 969594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha