فعالیت ۵۳ سازمان مردم نهاد در جهرم

شفیعیان گفت: در شهرستان جهرم ۵۳ سازمان مردم نهاد و هفت مرکز نیکوکاری فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (چهارشنبه ۱۹ شهریور) در جلسه تشکل های مردم نهاد و مراکز نیکوکاری شهرستان جهرم گفت: وقتی احساس مسئولیت در جامعه ای شکل می گیرد و منجر به کار ارزشمندی می شود باید قدر دانست.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه توسعه پایدار در صورتی امکان پذیر است که با بدنه مردم ارتباط برقرار شود، افزود: در شهرستان جهرم ۵۳ سازمان مردم نهاد و هفت مرکز نیکوکاری داریم که با کمک آنها می توانیم بسیاری از مشکلات را در حوزه های مختلف حل کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه تنوع فعالیت مراکز مردم نهاد نشان دهنده ظرفیت مناسب شهرستان جهرم در این حوزه است، بیان کرد: بزرگترین سرمایه اجتماعی برای هر نظام سیاسی میزان اعتماد مردم است که این اعتماد را به خصوص در حوزه سازمان های مردم نهاد پررنگ می بینم که نمود آن را در طرح هایی مانند همدلی و مواسات شاهد بودیم.

 

«ایرج قناعتیان» نیز در ادامه این نشست گفت: تمام تلاش ما این بوده که از ظرفیت بانک های شهرستان را در جهت خدمت به نیازمندان به کار بگیریم و با تسهیلات قرض الحسنه باری از دوش مردم برداریم.

 

معاون سیاسی فرماندار جهرم بیان کرد: تمامی ادارات را بسیج می کنیم که در کنار سازمان های مردم نهاد باشند.

 

در این جلسه تعدادی از مسئولین سازمان های مردم نهاد شهرستان جهرم به بیان شرایط اجتماعی و اقتصادی فعلی جامعه پرداختند و خواستار همیاری مسئولین شدند.

کد خبر 969737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha