قوه قضاییه از طریق مجامع بین المللی توهین کنندگان به قرآن را مورد پیگیری قضایی قرار دهد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از قوه قضاییه خواست توهین کنندگان به قرآن کریم را از طریق مجامع بین المللی مورد پیگیری قضایی قرار دهند.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به قرآن و پیامبر گرامی اسلام گفت: این توهین را از چند جهت می توان مورد بررسی قرار داد. در نگاه فرهنگی ظاهری اگر نگاه کنیم یک بی ادبی بوده است و دفعه اول شان نیز نیست که این بی ادبی را انجام دادند و قطعا دفعه آخرشان نیز نخواهد بود.

 

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ممکن است اغراض سیاسی نیز پشت این توهین وجود داشته باشد که شاید هدف شان به التهاب انداختن فضای جهانی و فضای داخلی کشور ما و کشورهای اسلامی باشد و اگر پاسخ درخوری به آنها داده نشود از این غلط ها ادامه خواهند داد.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به واکنش مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه برای محکوم کردن این اقدام خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز در سخنانی این موضوع را محکوم کردند و روز گذشته نیز که بنده در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور داشتم، اعضای شورا تاکید کردند که بیانیه ای در این زمینه صادر خواهند کرد.

 

وی تصریح کرد: درخواست ما این است که قوه قضاییه از طریق مجامع بین المللی توهین کنندگان را تحت تعقیب قرار دهند و از جهت حقوقی و قضایی این مسئله را مورد پیگیری قرار دهند تا دیگر افراد مرتکب این گونه خطاها و اشتباهات نشوند./

کد خبر 969798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha