۳ پروژه تعاونی در گلستان به بهره برداری رسید

مازندرانی گفت: در پانزدهمین دوره معرفی تعاونی های برتر با حضور معاون اول رئیس جمهور همزمان ۳۸۳ پروژه تعاونی در کشور و شامل سه طرح در گلستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سعید مازندرانی» عصر امروز (چهارشنبه 19 شهریور) در پانزدهمین دوره معرفی تعاونی های برتر اظهار کرد: با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح همزمان 383 پروژه تعاونی در کشور به بهره برداری رسید.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: در استان گلستان نیز امروز سه طرح تعاونی با اعتبار 6 میلیارد و 300 میلیون تومان با پرداخت تسهیلات یک میلیارد تومانی در این جشنواره به بهره برداری رسید.

 

مازندرانی بیان کرد: سپید تن پرنیان پویش با تولید ماسک N95 و N99، باند کشی و کمر بندکشی ارتوپدی و اشتغالزایی 170 نفر از جمله مهمترین طرح هایی بود که امروز با حضور معاون رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ابراز داشت: این طرح با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریالی و تسهیلات بیش از 10 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

 

مازندرانی بیان کرد: تعاونی جعفر بای غربی با گرایش مرزنشینان، بنیاد توسعه کارآفرینی با گرایش کارآفرینی و بهزیستی گنبدکاووس با گرایش پوشاک سه تعاونی برتر استان گلستان در سال ۹۹ هستند که به کشور معرفی شدند.

 

گفتنی است در پانزدهمین دوره معرفی تعاونی های برتر ۳۸۳ طرح  با مشارکت 33 هزار و 715 عضو و سرمایه گذاری بالغ بر سه هزار و پنج میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای 26 هزار و 691 نفر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

از مجموع این طرح ها 217طرح (57درصد) درحوزه تولید،69 طرح دربخش خدمات(18درصد) و 97 طرح درگرایش های توزیعی و مسکن(25درصد) است.

 

در مجموع در طرح های افتتاحی حدود3  هزار و پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است و مجموع این تعاونی ها  26 هزار و 691 نفر شغل ایجاد کرده است.

کد خبر 969915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha