طرح تشویقی حفظ ۵ جزء برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام فائزی گفت: با همکاری وزارت ارشاد و سازمان اوقاف طرح تشویقی حفظ پنج جزء قرآن کریم برگزار می‌شود، این طرح از نیمه دوم شهرویور آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد.

«حجت‌الاسلام فائز فائزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، اظهار کرد: با همکاری وزارت ارشاد و سازمان اوقاف طرح تشویقی حفظ پنج جزء قرآن کریم برگزار می شود، این طرح از نیمه دوم شهرویور آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد.

 

رئیس مرکز افق اداره کل اوقاف خوزستان ادامه داد: افرادی که برای اولین پنج جزء از قرآن کریم را حفظ می کنند می توانند در این مسابقات شرکت کنند، حد نصاب امتیاز در مسابقات 85 است و نفراتی که موفق به کسب نمره نظر می شوند از سوی سازمان اوقاف مبلغ 5میلیون ریال هدیه دریافت خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه برای شرکت‌کنندگان در این طرح گواهینامه حفظ پنج جزء صادر می‌شود اضافه کرد: در همه شهرستان‌های خوزستان این مسابقات در حال برگزاری است و پس از پایان نتایج کسب شده را به سازمان اوقاف ارسال می‌کنیم، این طرح به دو روش شفاهی و کتبی برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام فائزی با به طرح حفظ زیر 10 سال اشاره کرد و اذعان داشت: این طرح در راستای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم انجام می‌شود که نونهالان زیر 10 سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند، حدنصاب امتیاز در این طرح 70 امتیاز بوده و نفرات برتر گواهینامه حفظ قرآن دریافت می‌کنند.

 

وی در پایان از ارسال آثار ضبط شده گروه‌های تواشیح خوزستان برای دبیرخانه مرحله کشوری مسابقات تواشیح و مدیحه‌سرایی خبر داد و یاد آور شد: سه اثر از سه گروه تواشیح تواشیح آل‌یاسین اهواز، نورالحیدر ماهشهر و نورالهدی خرمشهر به این دبیرخانه ارسال شد.

 

کد خبر 969963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha