افزایش آمار افراد بستری کرونایی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول 

قمیشی تقویت انبار دارویی و تجهیزات پزشکی برای مقابله با شرایط کرونایی را از اولویت‌‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی دزفول دانست و گفت: متاسفانه طی ۲ روز گذشته شاهد افزایش مختصر تعداد افراد کرونایی بستری در این حوزه دانشگاهی هستیم.

«علی قمیشی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، خدمت به مردم شهرستان دزفول را مایه مباهات و افتخار دانست و اظهار کرد: کسب آمادگی و ایجاد فضای مناسب و تقویت انبار دارویی و تجهیزات پزشکی برای مقابله با شرایط کرونایی از اولویت‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی دزفول است.

 

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه این آمادگی در شهرهای تحت پوشش این دانشگاه یعنی شوش دانیال و گتوند نیز فراهم خواهدشد افزود: برنامه اصلی دانشگاه علوم پزشکی دزفول تداوم و ارتقای خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی به مردم است.

 

وی تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی در راستای افزایش کیفیت و کمیت خدمات درمانی به مردم و رشد و ارتقای درجه علمی دانشگاه در سطح کشور هستیم.

 

قمیشی همچنین در خصوص وضعیت کرونا در دزفول عنوان کرد: پیک کرونا طی یک ماه‌ و نیم گذشته فروکش کرده اما در ۲ روز گذشته آمار موارد بستری مبتلا به این ویروس در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول یعنی در شهرهای شوش، گتوند و دزفول افزایش مختصری داشته است.

 

وی یاد آور شد: این افزایش آمار باعث به صدا در آمدن زنگ خطر در این حوزه شده است که امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و همکاری مسئولان از بروز پیک بیماری جلوگیری کنیم.

 

گفتنی است، با ابلاغ دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر علی قمیشی از  به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول منصوب شده است، پیش از این یوسف پریدار عهده‌دار این سمت بود.

 

کد خبر 970004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha