مسابقه كتابخوانی «واجب فراموش شده» در خراسان جنوبی برگزار می شود

حجت الاسلام سبزه‌کار از برگزاری مسابقه كتابخوانی «واجب فراموش شده» با محوريت راهبردهای مقام معظم رهبری پيرامون اين دو وظيفه الهی با همکاری کانون قاسم بن الحسن، مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) و ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری خراسان جنوبی خبر داد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه‌کار» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند بر ضرورت آشنایی بنیادین با فرهنگ صحیح امر به معروف و نهی از منکر از طریق کتاب و کتابخوانی تاکید کرد و گفت: مسابقه كتابخوانی «واجب فراموش شده» با محوريت راهبردهای مقام معظم رهبری پيرامون اين دو وظيفه الهی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی هدف از برگزاری اين مسابقه را ترويج فرهنگ كتابخوانی و آشنايی آحاد مردم با اهميت، وجوب، شيوه و روشهای صحيح امر به معروف و نهی از منكر دانست و افزود: این مسابقه با همکاری کانون فرهنگی و هنری قاسم بن الحسن (ع)، مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) بیرجند و ستاد کانون های فرهنگی و هنری استان برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام سبزه کار با اشاره به اینکه آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی ۲۵ مهرماه ۹۹ مصادف با رحلت حضرت رسول اکرم(ص) است، ادامه داد: شرکت کنندگان پاسخ سوالات مسابقه را باید در قالب عدد ۱۰ رقمی از چپ به راست به همراه نام و نام خانوادگی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۹۴۰۵۶۱ ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه مردم می توانند با مطالعه و شركت در اين مسابقه از کارت هدیه‌های یک میلیون ریالی و ۵۰۰ هزار ریالی بهره مند شوند، یادآور شد: علاقه مندان به شركت در اين مسابقه می توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره ۰۹۱۵۹۶۴۷۶۶۱ یا شماره ۳۲۳۳۲۵۵۴ داخلی ۵ تماس حاصل نمايند.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان می توانند جهت دریافت فایل کتاب به آدرس کانال در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/hozeemamhasanmojtaba و سایت www.dkmkj.ir مراجعه کنند، گفت: پس از ارزيابی و بررسی پاسخنامه ها در ۱۳ آبان همزمان با ولادت پيامبر اكرم(ص) به ۲۴ نفر از برگزیدگان به قيد قرعه جوایز نقدی اهدا می‌شود.

کد خبر 970044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha