خطبه های نماز جمعه در تمامی شهرهای استان اردبیل اقامه خواهد شد

حجت الاسلام نصیری گفت: خطبه های نماز جمعه این هفته ۲۱ شهریورماه در تمامی شهرهای استان به ویژه اردبیل در مصلی اردبیل با حضور آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام «ناصر نصیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: خطبه های نماز جمعه این هفته 21 شهریورماه در تمامی شهرهای استان به ویژه اردبیل در مصلی اردبیل با حضور آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اقامه خواهد شد.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل تصریح کرد: خطبه های نماز جمعه این هفته به صورت همزمان در تمامی شهرهای استان با حضور ائمه جمعه در مصلی ها برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: به دلیل کاهش شرایط شیوع بیماری کرونا در شهرهای استان تصمیم به برپایی اقامه فریضه نماز جمعه در شهرهای استان در ستاد مقابله با بیماری کرونا اتخاذ شد.

 

حجت الاسلام نصیری خاطر نشان کرد: از سالمندان و کودکان درخواست می شود به دلیل شرایط بیماری کرونا از حضور در مصلی ها خودداری کنند و حاضران نیز از ماسک استفاده کنند.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اذعان داشت: از عموم حاضران نیز درخواست می شود تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی زمینه کاهش شیوع این بیماری را در سطح جامعه فراهم کنند.

 

حجت الاسلام نصیری تاکید کرد: استفاده از سجاده و مهر شخصی نیز در مصلی ها الزامی است تا شرایط شیوع بیماری کرونا در این مراکز معنوی کاهش یابد.

کد خبر 970055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha