طلاب و روحانیون ملایر تجمع اعتراضی برگزار کردند

طلاب، روحانیون و حوزویان ملایر در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی سلام تجمع اعتراضی برگزار کردند

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر  تجمع اعتراض آمیز طلاب و  روحانیون ملایر  در   پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مبارک نبی مکرم اسلام، صبح امروز در حوزه علی بن ابی طالب(ع)  ملایر برگزار شد.

در این تجمع اعتراض کنندگان با در دست داشتن پلاکارد و دادن شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار و... ، اقدام مذبوحانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو را به شدت محکوم کردند.

طلاب ملایر با محکوم خواندن این اقدام ، این حرکت را در ادامه تحرکات قبلی دشمنان اسلام و صهیونیست همچون اقدام نشریه شالروابدو دانستند که هدفشان ایجاد تفرقه بین مسلمانان است.

 «حجت الاسلام محمودی» در جمع تجمع کنندگان  ضمن محکوم کردن این اهانت گفت: دشمنان اسلام قبل از عاشورا  نیز با به آتش کشیدن قرآن و اهانت به مقدسات مسلمانان باعث جریحه دار شدن قلب اسلام و مسلمانان شدند.

 مسئول عقدیتی سپاه ناحیه ملایر با تبیین راهبرد های ستیزآمیز غرب در برابر اسلام و مسلمین با بیان اینکه  هدف همیشگی دشمنان دین اسلام  این است که تاب و توان تحمل حق در برابر باطل را ندارند گفت: دشمنان دین اسلام به دنبال عادی سازی توهین‌ به پیامبران و مقدسات دینی  هستند

وی افزود:این   مسئله یک سریال ادامه دار است که در فیلم های هالیوودی به وضوح دیده می شود.

پایین آمدن اخبار آمریکا از صدر اخبار جهان، محک زدن مسلمانان در وضعیت کنونی  و ایجاد حاشیه امن برای صهیونیست و رژیم جعلی اسراییل از دیگر دلایل اعلام شده توسط حوزویان ملایری در راستای این اقدام نشریه فرانسوی بود.

در این تجمع بیان شد که امروز همچنان اعتراضات در آمریکا ادامه دارد و  گلوله  به سینه های معتریضین می نشیند و برای سرپوش نهادن رسانه ای بر اقدامات آمریکا به پیامبر در نشریه فرانسوی توهین شد تا قدری اخبار آمریکا کمتر بیان شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 970108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha