اقدام اهانت آمیز به پیامبر اسلام(ص) نشانه درماندگی دشمنان اسلام است

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اینکه این اقدام نشانه درماندگی و ضعف دشمنان اسلام است،گفت: یقیناً نتیجه اقدامات موهن آنان دامن‌گیرشان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرسان ساری، ‌به دنبال اقدام اهانت‌آمیز نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) جمعی از دانشجویان و مردم انقلابی ساری امروز(۲۰شهریور) با رعایت پروتکل بهداشتی در امامزاده یحیی ساری(ع) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در مازندران انزجار خود نسبت به این اقدام را نشان دادند.

مراسم تجمع محکومیت توهین به قرآن کریم و اهانت به ساحت مقدس پیامبراعظم (ص)، با رعایت شیوه‌نامه‌ها و اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی شهرهای مازندران و در ساری در فضای باز محوطه صحن امامزاده یحیی(ع) ساری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» با اعلام اینکه اهانت به پیامبر اعظم(ص)، سناریوی از پیش طراحی شده صهیونیست‌ها و مورد حمایت دولت‌های غربی است، بیان کرد: دشمن در طول سال‌های اخیر دست از دشمنی با ایران برنمی‌دارد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه وحدت و انسجام با محبت به اهل بیت (ع) میسر می‌شود،‌ تصریح کرد: دشمنان با موج اسلام‌هراسی به دنبال شکستن حریم ارزش‌های دینی هستند.

 

وی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر بزرگوار اسلام(ص) را خط قرمز مسلمانان جهان عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان اسلام از بیداری اسلامی هراس دارند.

حجت‌الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان کرد: اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی، شکست سیاست‌های استعماری دنیای استکبار و تفکر فاشیستی صهیونیستی در تقابل با دین اسلام را به خوبی نمایان کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه این اقدام نشانه درماندگی و ضعف دشمنان اسلام است، اظهار کرد: یقیناً نتیجه اقدامات موهن آنان دامن‌گیرشان می‌شود.

 

به گزارش شبستان،‌ در این اجتماع مردمی ضمن قرائت بیانیه پایانی شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، آمریکا و اسرائیل دشمن دین و قرآن اقدام هتاکانه دشمنان نسبت به مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

کد خبر 970120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha