۳۰ کرونایی جدید در سمنان شناسایی شدند

دانایی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته، ۳۰ مورد جدید کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش و نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «نوید دانایی» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته، ۳۰ مورد جدید کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش و نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گزارش شده است گفت: با این آمار در مراکز تحت پوشش این دانشگاه، تعداد موارد مثبت بستری از ابتدا تا کنون به یک هزار و ۴۵۸ مورد افزایش یافته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ، به آخرین وضعیت شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان اشاره داشت وافزود: تنها شهرستان با وضعیت سفید در بین شهرستان‌های کل استان سمنان اعم از تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود، شهرستان آرادان است.

 

وی  درخصوص وضعیت جدید شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز افزود: شهرستان  دامغان هم اکنون در وضعیت قرمز، سمنان، گرمسار، سرخه و مهدی شهر در وضعیت زرد و آرادان در وضعیت سفید قرار دارد.

 

دانایی خواستار دقت نظر بیشتر مردم در رعایت بهداشت و استفاده از ماسک، پرهیز از اجتماعات، شستشوی دست‌ها و… شد و گفت: باید برای کاهش بیشتر شیوع کرونا در شهرهایمان تلاش کنیم.

 

استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است که وضعیت شهرهای میامی و شاهرود که تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند، قرمز گزارش شده است.

کد خبر 970150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha