اهانت به پیامبر (ص) نشانه استیصال غرب در مواجهه با اسلام است

حجت الاسلام اسدی گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) نشانه استیصال غرب در مواجهه با اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از سرایان، حجت الاسلام «سید علی اسدی» پیش از ظهر (۲۰ شهریور) در تجمع اعتراضی روحانیون و مردم بیرجند در محکومیت اهانت نشریه هتاک فرانسوی به پیامبراسلام(ص) اظهار کرد: اهانت به ساحت مقدس و نورانی پیامبر (ص) ناشی از اوج درماندگی و استیصال دشمنان غربی در مواجهه با اسلام است.

 

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه دشمنان با ساختن داعش به دنبال ضربه‌زدن به اسلام هستند، گفت: اما در برابر ایجاد رعب و حشت توسط دشمن، جمهوری اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به میدان نبرد با داعش می‌فرستد تا اسلام واقعی را به دنیا معرفی کند.

 

وی با اشاره به اینکه غرب با تشکیل گروه های تکفیری و داعشی به سوریه حمله کرد و بنا بود دولت سوریه را تغییر و منطق مادی‌گرایی را حاکم کند، خاطر نشان کرد: اما جایی که قدرت اسلام و شهید حاج قاسم سلیمانی ورود می‌کند، کار به جایی می‌رسد که اکنون بعد از سال‌ها دشمنان نتوانستند رئیس‌جمهور سوریه را تغییر دهند.

 

حجت الاسلام اسدی با تاکید بر پیروزی های جبهه مقاومت در سوریه و عراق و به زانو درآوردن دشمنان اسلام، عنوان کرد: افزود: حضور شهید سلیمانی در جبهه مقاومت معادلات غرب را بهم ریخت و و این سردار دلها توانست گوشه‌ای از اسلام عقلانی را در دنیا به منصه ظهور برساند.

 

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه تمدن اگر مبتنی بر عقلانیت نباشد، نتیجه‌ای جز جهل و استعمار ندارد، افزود: در شرایطی زندگی می‌کنیم که برخی کشورها مانند آمریکا ادعای پیشرفت دارند اما با تولید بیشترین اسلحه را در دنیا نشان می دهند که هنوز عقلانیت را رشد نداده است.

 

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با جهل، جزو اصول اسلام است، گفت: اگر نشریه‌ای به خودش اجازه می‌دهد به ساحت پیامبر اسلام(ص) توهین کند چون ۱۴۰۰ سال است که برای حاکمیت جهل بر عالم تلاش می کنند تا نگرش مردم را نسبت به اسلام تغییر دهند، اما منطق قرآن در دنیا رشد کرده است.

 

حجت‌الاسلام اسدی تاکید کرد: روزی که دشمنان سردار حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند، تصورشان این بود که می‌توانند دنیا را بهم بریزند اما معادلات تغییر کرد و ایران در حد سیلی، پایگاه نظامی آمریکایی عین‌الاسد را ویران می‌کند و آنان جرأت پاسخ‌دادن نداشتند.

 

وی با ابراز تاسف از اینکه غرب هنوز در نژادپرستی مانده است، اظهار کرد: اما این در حالی است که امام حسین(ع) در روز عاشورا سال ۶۱ هجری قمری هنگامی که بر بالین غلام سیاهشان قرار می‌گیرند، مانند فرزندشان با او برخورد می‌کنند و صورت را بر صورت این غلام می‌گذارند.

 

استاد حوزه علمیه بیان کرد: قرآن و پیامبر اسلام(ص) مبین و مکمل یکدیگرند و دشمن هر دو را مورد حمله قرار می‌دهد.

کد خبر 970156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha