پروژه عملیات بهسازی محور پیربازار-ضیابر مستقل اعلام شد

دلخوش گفت: پروژه بهسازی محور پیربازار- ضیابر مستقل اعلام شد و اعتبارات این پروژه مستقل محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سید کاظم دلخوش» امروز(پنج شنبه، ۲۰ شهریور) در آیین کلنگ زنی آغاز عملیات بهسازی پیربازار به ضیابر اظهارکرد: دکتر نوبخت از افتخارات گیلان هستند که ماندگار خواهد بود.
 
 
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه و فرماندار پیگیر کارهای شهرستان هستند افزود: خدمت به مردم سرلوحه کار مسئولان شهرستان قرار دارد.
 
 
وی با بیان اینکه ساماندهی رودخانه‌ها در شهرستان به خوبی در حال اجراست گفت: برای هر شهر استان گیلان نیاز به یک بیل دکل‌بلند است.
 
 
دلخوش با بیان اینکه با این بیل ها، گیلان دیگر مشکل ساماندهی رودخانه را نخواهد داشت تصریح کرد: در حاشیه تالاب ۴۵ درصد محصولات کشاورزی دچار آسیب شد.
 
 
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با بیان اینکه بیمه فقط ۱۵ درصد محصولات کشاورزی را متقبل شده است خاطرنشان کرد: در این صورت کشاورزان امسال زیان شدیدی می بینند.
 
 
وی با اشاره به اینکه قیمت نهاده های کشاورزی پنج برابر افزایش پیدا کرده است اظهار کرد: می‌توان از محل هدفمندی یارانه ها مشکلات معیشت زندگی مردم را حل کرد. 
 
 
دلخوش با اشاره به اینکه این پروژه از خمام به پیربازار و ضیابر است افزود: این پروژه مستقل اعلام شد و به صورت ویژه پیگیری می‌شود.
 
 
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه اگر این پروژه هزار میلیارد اعتبار هم نیاز داشته باشد پروژه مستقل محسوب می شود افزود: فاز اول مشکل یک هزار تیر برق است و اینکه مسیر لوله گاز ۴۰ اینچ نیاز به جابجایی دارد.
 
 
وی گفت: پروژه کمربندی بازارجمعه و میدان خاکیان هم نیاز به پیگیری دارد.
 
 
دلخوش خواست تا در سازمان برنامه و بودجه در جواب نامه ها تسریع صورت گیرد.
کد خبر 970158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha