آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس/ آشوراده مطالبه غرب گلستان از نمایندگان مجلس

قدمنان از آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب گلستان خبر داد.

«ابراهیم قدمنان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در سطج شهرستان 244 صندوق اخذ رأی در نظر گرفته شده است که از این تعداد 230 شعب ثابت و 14 شعبه سیار و 121 شعبه شهری و 123 شعبه اخذ رأی نیز در روستاها در نظر گرفته شده است.

 

فرماندار کردکوی با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دو نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه غرب گلستان با یکدیگر رقابت می کنند، ادامه داد: تمام صندوق های اخذ رأی ضدعفونی شدند و ماسک و ژل ضدعفونی کننده در اختیار شعب اخذ رأی قرار گرفته است.

 

قدمنان افزود: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در غرب گلستان وجود دارد و تمامی عوامل اجرایی و ناظران غربالگری شدند، در پای هر صندوق اخذ رأی نیز ناظران بهداشت حضور دارند تا ضمن رصد پروتکل های بهداشتی، توصیه های لازم را برای جلوگیری از انتقال کرونا به مردم یادآوری کنند.

 

وی با بیان اینکه این دوره از انتخابات از ساعت هشت صبح آغاز می شود و ساعت 18 عصر به پایان می رسد، تأکید کرد: مردم در ساعات ابتدایی برای رأی گیری اقدام کنند و این مهم را به ساعت پایانی موکول نکنند.

 

فرماندار کردکوی در خصوص انتظارات مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، متذکر شد: در کردکوی مشکلاتی در حوزه زیرساخت ها از جمله رسیدگی به جاده های کوهپایه ای وجود دارد، همچنین نیاز است به تقویت حوزه زیرساختی گردشگری مانند منطقه درازنو و جهان نما  اهتمام شود.

 

قدمنان افزود: ایجاد میدان میوه و تره بار غرب گلستان در کردکوی از دیگر مطالبات مردم است که این پروژه در حال پیگیری است و از نماینده مجلس انتظار حمایت دارند.

 

وی گفت: مرکز سرطان شناسی از جمله دیگر پروژه هایی است که در کردکوی در حال احداث است و یکی از مطالبات مردم از نمایندگان مجلس تسریع در روند اجرای این پروژه است.

 

فرماندار کردکوی تأکید کرد: همچنین رسیدگی به جزیره آشوراده از مطالبات چهار شهرستان غرب گلستان از نمایندگان مجلس است که باید مورد توجه قرار گیرد و نیاز است مرز جغرافیایی محیط زیست مازندران و گلستان مشخص شود.

 

کد خبر 970165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha