توزیع بیش از ۱۴ هزار جلد کتاب در مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری فارس

افتخاری گفت: ۱۴ هزار و ۱۶۷ جلد کتاب و تعدای سرگرمی سازنده و اسباب بازی در ۵۶ مرکز فرهنگی ثابت، سیار روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «زهرا افتخاری»، امروز (پنج شنبه 20 شهریور) از تجهیز کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: با هدف غنی سازی کتابخانه ها، 131 عنوان کتاب کودک و نوجوان به مراکز فرهنگی هنری کانون استان افزوده شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: بر این اساس کتابخانه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به بیش از 14 هزار کتاب جدید کودک و نوجوان مجهز شده اند.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح «تمیم» در استان به انجام رسیده است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، 14 هزار و 167 جلد کتاب و تعدای سرگرمی سازنده و اسباب بازی به استان فارس اختصاص داده است که در 56 مرکز فرهنگی ثابت، سیار روستایی و پستی کانون استان فارس توزیع شده است.

افتخاری اعلام کرد: در این اقدام فرهنگی ۵۶ عنوان کتاب ناشران مختلف در کنار هفت عنوان از کتاب‌های کانون، ۵۰ عنوان کتاب بریل برای استفاده کودکان و نوجوانان نابینا، ۲۰ عنوان کتاب «آوای» کانون و 2 عنوان نشریه آفرینش کودکی و نوجوانی به تمامی استان‌های کشور ارسال شده است.

کد خبر 970181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha