جوانان نقش بسزایی در رونق فعاليت های فرهنگی و مذهبی مساجد دارند

مظاهری با تاکید بر اینکه جوانان نقش بسزایی در رونق فعاليت های فرهنگی و مذهبی مساجد دارند گفت: كانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری با فعاليت های ارزشمند خود نقش پيوند جوانان با مساجد را ايفا می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (پنج شنبه ۲۰ شهریور) در بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان که با حضور رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان انجام شد، کانون های فرهنگی هنری بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری این شهرستان جزء کانون های پیشتاز در برگزاری برنامه های فرهنگی هنری در مساجد هستند اظهار داشت: جوانان کانون های فرهنگی هنری زينت بخش فعاليت های فرهنگی در مساجد هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری به لحاظ اینکه در مساجد و محلات فعاليت دارند، نقش تاثیرگذاری در کاهش آسیب های اجتماعی دارند لذا باید مورد حمایت مسئولان در سطح استان قرار بگیرند.

 

وی بابیان اینکه حضور جوانان در مساجد موجب رونق فعاليت های فرهنگی و مذهبی می شود افزود: مدیران کانون های فرهنگی هنری با ارائه آموزه های دینی زمینه رشد نوجوانان و جوانان انقلابی را در سطح استان و کشور فراهم کرده اند.

 

مدیر فهما در استان چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: كانون های فرهنگی هنری مساجد با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی هنری و مذهبی موجب جذب بیش از پیش نوجوانان و جوانان به مساجد شده اند.

 

گفتنی است: بررسی نقاط قوت و ضعف فعالیت ها، بررسی میزان جذب جوانان و نوجوانان به مسجد، تعیین تکلیف کانون های نیمه فعال و راکد، بررسی فعالیت‌ های آموزشی و پژوهشی کانون ها و بررسی وضعیت کتابخانه های کانون ها از اهداف بازدید مدیر فهمای چهارمحال و بختیاری از کانون های فرهنگی هنری شهرستان فارسان است.

 

خاطرنشان می شود: ۳۸ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فارسان دایر شده است.

 

کد خبر 970223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha