با پست ترین ابزار و روش تروریسم به پیامبراسلام توهین کردند

حجت الاسلام عبدالهی توهین نشریه فکاهی صیهونیستی فرانسوی نسبت به پیامبر اسلام را نشان‌دهنده کدورت، حسادت و دشمنی غرب نسبت به پیامبر اسلام و شرارت سیاسی غربی دانست که با پست ترین ابزار روش تروریسم دینی و مذهبی صورت گرفته است .

حجت الاسلام «لطف الله عبدالهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در رضوانشهر اظهارداشت: این توهین ها سابقه طولانی دارند، آتش زدن قرآن کریم و اهانت نسبت به ساحت مقدس پیامبر اعظم ختمی مرتبت با کاریکاتورهای موهن، تخریب قبور ائمه اطهار در مدینه و کربلا بارها تکرار شده و با نام تمدن غرب جنایات مدرن انجام داده اند.

 

امام جمعه رضوانشهر با بیان اینکه بدخواهان به‌دنبال خاموش کردن نور خدا با آتش زدن قرآن هستند، گفت: دشمنان می خواهند نام، سیره و دستورات و ولایت چهارده معصوم را خاموش کرده و از بین ببرند ولی نمی توانند و خدا نمی گذارد و ولایت آنان را حفظ می کند و نور خودش را ( متم نوره ) کامل می کند.

 

وی تاکید کرد: کشورهای غربی از توسعه جریان مقاومت در منطقه احساس خطر می‌کنند این تحرکات را با توهین نه تنها با حرمت شکنی به مقدسات اسلام بلکه با توهین به ادیان توحیدی و الهی، انبیا و اولیا بیان می کنند.

 

حجت الاسلام عبدالهی توهین نشریه فکاهی صیهونیستی فرانسوی نسبت به پیامبر اسلام را نشان‌دهنده کدورت حسادت و دشمنی غرب نسبت به پیامبر اسلام و شرارت سیاسی غربی دانست که با پست ترین ابزار روش تروریسم دینی و مذهبی صورت گرفته است.

 

وی متذکر شد : وظیفه تمام انسان‌های آزاد است که در مقابل این حرکت ها از خود واکنش نشان دهند و کشورهای پاکستان، هندوستان، افغانستان و عراق و ملت آزاده ایران نفرت و تنفر خود را از این اقدام ناشایست بیان کنند.

کد خبر 970229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha