نامگذاری یک هفته به نام «پاکبان» در شیراز

دستغیب گفت: یکی از مباحث تویب شده در یکصد و سی و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز نامگذاری آخرین هفته شهریور به عنوان هفته «پاکبان» است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احمدرضا دستغیب»، امروز (پنج شنبه 20 شهریور) با اشاره به برگزاری یکصد و سی و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز به خبرنگاران گفت: در مباحثی که در این جلسه مطرح شد، آخرین هفته شهریور به عنوان هفته «پاکبان» نامگذاری خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر شیراز افزود: علت رد شدن خواهر خواندگی شیراز در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز با شهر «قونیه» در ترکیه در این جلسه، عدم ارائه پیوندهای مشترک فرهنگی و اجتماعی شیراز با این شهر بود.

وی اضافه کرد: در مورد بررسی وظایف نظارتی کمیسیون، بودجه سال ۹۹ و پروژه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز پس از بررسی این موضوع، مقرر شد درصد پیشرفت هر یک از پروژه‌ها در قالب گزارشی به کمیسیون ارائه شود و در خصوص پیشنهادات حذف و یا تغییر پروژه ها نیز نظرات اصلاحی در لایحه متمم بودجه به شورا تقدیم شود.

دستغیب تاکید کرد: پیرو بازدید اخیر کمیسیون از فرهنگسرای «زیباشهر» و مشکلات اعلامی در راه‌اندازی و تجهیزات لازم برای این مجموعه، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز موظف شد گزارش کاملی از وضعیت فرهنگسراهای شهرداری تهیه و به کمیسیون ارائه کند.

وی تصریح کرد: تصمیم‌گیری در خصوص راه‌اندازی مجدد کلاس‌های آموزشی با آموزش‌های فردی و یا دوره‌های آموزشی با نفرات کمتر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز در این جلسه به تصویب کمیسیون رسید.

کد خبر 970243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha