​مردم غرب گلستان در ساعات اولیه نسبت به رای دادن اقدام کنند

چراغعلی گفت: درخواست داریم در راستای حفظ سلامت مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی مردم غرب گلستان در ساعات اولیه نسبت به رای دادن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا چراغعلی» شامگاه امروز (پنجشنبه 20 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات مرحله دوم در غرب استان گلستان وجود دارد و 244 صندوق اخذ رای برای این منظور حاضر شده است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان ادامه داد: درخواست داریم در راستای حفظ سلامت مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی مردم غرب گلستان در ساعات اولیه نسبت به رای دادن اقدام کنند.

 

چراغعلی بیان کرد: 198 هزار نفر در مرحله دوم انتخابات در حوزه شهرستان های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان واجد شرایط برای رای هستند.

 

وی گفت: در این چهار شهرستان افرادی که در دوره نخست انتخابات پای صندوق رای حاضر شدند و چه افرادی که بنا به هر دلیلی نتوانستند رای دهند می توانند در دوره دوم انتخابات شرکت کنند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان افزود:این انتخابات از فردا (21 شهریور) و ساعت هشت صبح آغاز می شود و در ساعت 18 به پایان خواهد رسید و احتمال تمدید این زمان کم است.

 

چراغعلی افزود: حضور مردم در ساعات نخستین انتخابات باعث کاهش تراکم جمعیت در ساعات پایانی می شود و لذا درخواست داریم که به منظور حفظ سلامتی شهروندان مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

 

وی افزود: منتخب مردم در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان از طریق مجاری رسمی اعلام خواهد شد و نشر اکاذیب و تشویش اذعان عمومی پیش از پایان رای گیری جرم محسوب می شود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان به رعایت پروتکل های بهداشتی در انتخابات تاکید کرد و افزود: از روز گذشته نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت در شهرستان های حوزه انتخابیه مستقر شدند و رای دهندگان باید با ماسک وارد شعبه اخذ رای شوند.

 

چراغعلی افزود: برگزاری کارناوال انتخاباتی پس از پیروزی انتخابات اکیدا ممنوع است و همه تمهیدات لازم برای این منظور پیش بینی شده است.

 

کد خبر 970265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha