سپاه و بسیج در طول انقلاب توطئه‌های دشمن را با تلاشی وسیع خنثی کرده‌اند

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی گفت: امنیت جامعه امروز ثمره تلاش بی‌وقفه و قابل تقدیر نیروهای مدافع انقلاب و نظام بسیج و سپاه است که غالبا دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» شامگاه (پنج‌شنبه ۲۰ شهریور) در دیدار با سردار حسین‌نژاد فرمانده عکلیاتی لشکر ولیعصر (عج) خوزستان و فرمانده سپاه دزفول اظهار کرد: گاهی دشمن با فضاسازی و توطئه سعی در منحرف کردن اذهان نسبت سپاه و نیروهای ولایی دارد که باید مراقب بود و فریب دشمن را نخورد.

 

امام جمعه دزفول با بیان اینکه زحمات و تلاش‌های صورت گرفته باید بیان شوند تا مردم مطلع شده و قدر امنیت را بدانند افزود: نیروهای مسلح سپاه و بسیج با ایثار و جانفشانی برای برقراری امنیت و حفظ نظام در برابر فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و بدخواهان تلاش می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: از منظر قرآن کریم بالاترین مقام نزد خداوند متعلق به شهید است و البته خانواده شهدا که تربیت‌کننده و پرورش‌دهنده شهید بوده‌اند نیز نزد پروردگار جایگاه ویژه‌ای دارند.

 

حجت‌الاسلام قاضی تأکید کرد: همه مردم و مسئولان باید همواره یادآور جایگاه و مقام شهدا باشند چراکه انقلاب اسلامی و نهضت امام (ره) برای احیای اسلام صورت گرفت و جوانان با فدا کردن جان خود و جانبازان و خانواده شهدا با صبر و استقامت خود همه در این انقلاب و نهضت نقش داشته‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه پیام دیدار با خانواده شهدا تجدید بیعت با خون پاک شهدا و راه نورانی آنها در تبعیت از ولایت و دفاع از ارزش‌ها است، به استناد به سخنان شهید سردار سلیمانی مبنی براینکه «ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم» اشاره کرد و یاد آور شد: شهدا با تأسی با امام حسین (ع) جان خود را فدای اسلام و کشور کردند.

 

کد خبر 970266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha