توهین  به ساحت پیامبر (ص) توطئه‌ای برای انحراف افکار عمومی از اقدامات صهیونیسم در منطقه است 

حجت‌الاسلام خاکی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص) را در تضاد با آزادی‌های مطرح شده در منشور ملل متحد دانست و گفت: این اقدام بار دیگر موجب خشم و جریحه‌دار کردن احساسات  مسلمانان در سراسر جهان شد.

«حجت‌الاسلام احسان خاکی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، در خصوص اقدام زشت و ذلیلانه نشریه هتاک فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) اظهار کرد: این اقدام بار دیگر موجب خشم و جریحه‌دار کردن احساسات بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مسلمان در سراسر جهان شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول افزود: این عمل قبیح در تضاد با آزادی ‌های مطرح شده در منشور ملل متحد است که بر احترام به بشر بدون توجه به نژاد و زبان و مذهب تاکید می‌کند.

 

وی تصریح کرد: کشورهای مدعی حقوق بشر و آزادی، از یک طرف سخن گفتن درباره یک واقعه مشکوک تاریخی مانند هولوکاست را جرم می‌دانند و از سوی دیگر شخصیت عظیم پیامبر اکرم (ص) که روح بلند او به عواطف میلیاردها مسلمان جهان و بلکه عواطف همه آزادگان جهان گره خورده این‌چنین بازیچه دلقک‌های رسانه‌ای قرار می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام خاکی اضافه کرد: دولت فرانسه موظف است این عمل ناپسند را محکوم و اقدام لازم برای جلوگیری از حرکت‌های مشابه را به عمل آورد.

 

وی این اقدام را تلاش استکبار و صهیونیسم برای انحراف افکار عمومی از تحرکات آنان در منطقه عنوان کرد و اذعان داشت: دشمنان اسلام همواره با استفاده از ابزارهای گوناگون در تلاش برای ضربه زدن بر پیکره اسلام هستند و از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند،

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول با اشاره به اینکه  دشمنان اسلام این بار نیز در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند ماند یاد آور شد: وظیفه مسلمانان نسبت به این قبیل مسائل محکومیت این اقدام ذلیلانه و همچنین حفظ هوشیاری کامل نسبت به نقشه‌ها و طراحی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

 

کد خبر 970268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha