اجازه ندهیم فضا برای اقدامات دشمنان در منطقه فراهم شود

شریعتی با محکوم کردن هتک حرمت به پیامبر اسلام (ص) گفت: باید مراقب فعالیت‌های پیچیده و خطرناک دشمنان در منطقه باشیم و نگذاریم چنین کارهایی احساسی حواس ما را دور کنند تا فضا برای انجام اقدامات دشمنان در حاشیه و نزدیکی ما فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» شامگاه (پنج‌شنبه 20 شهریور) در آئین محکومیت توهین رسانه فرانسوی به چهره نورانی پیامبر مکرم اسلام (ص) که در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجله فرانسوی به بهانه آزادی و با عملی فریب‌کارانه به پیامبر (ص) هتک حرمت کرده است.

 

استاندار خوزستان افزود: فحش و دشنام به چند میلیارد انسان معتقد به هیچ‌وجه آزادی نیست بلکه با این کار فضای خشم و آتش کینه را در دل انسان‌ها و پیروان ادیان مختلف ایجاد می‌کنند و نشان می‌دهد پشت همه این هتاکی‌ها اهدافی نهفته است.

 

وی اضافه کرد: کسانی که در دنیا خود را صلح‌طلب می‌دانند و ادعای دموکراسی و آزادی سر می‌دهند چطور حاضر می‌شوند آتش کینه را در دل میلیاردها نفر نسبت به حرمت‌ها ایجاد کنند و در ازای آن انتظار داشته باشند که مقابله به‌مثل نشود.

 

شریعتی با اشاره به اینکه این مقابله به‌مثل‌ها دشمنی‌ها را بیشتر می‌کند اذعان داشت: این‌ها با این کار می‌خواهند حواس‌ها را به جای دیگری جلب کنند تا بتوانند فعالیت‌های تروریستی خود را در منطقه گسترش دهند.

 

وی تاکید کرد: ما ضمن اینکه این اهانت‌ها را محکوم می‌کنیم و نسبت به هتک حرمت‌ها واکنش، تعصب و حساسیت خود را نشان می‌دهیم، چنین کارهایی را زیبنده جهان امروزی نمی‌دانیم چرا که توهین کار انسان‌های عاجز و ناتوان است.

 

استاندار خوزستان یاد آور شد: در عین حال باید مراقب فعالیت‌های پیچیده و خطرناک دشمنان در منطقه خاورمیانه که مهم‌ترین منطقه در دنیا است، باشیم و نگذاریم چنین کارهایی احساسی حواس ما را دور کنند تا فضا برای انجام اقدامات دشمنان در حاشیه و نزدیکی ما فراهم شود.

 

کد خبر 970275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha