آغاز ماراتن انتخابات در حوزه انتخابیه غرب گلستان/ متولدین ۲۱ شهریور ۸۱ به قبل واجد شرایط رأی دادن هستند

ملک حسینی گفت: متولدین ۲۱ شهریور ۸۱ به قبل واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه غرب گلستان هستند.

«حمیدرضا ملک حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امروز از ساعت هشت صبح کار رأی گیری در 244 شعبه اخذ رأی در غرب استان گلستان آغاز شده و تا ساعت 18 که زمان قانونی این رأی گیری است ادامه خواهد داشت.

 

دبیر انتخابات استان گلستان  ادامه داد: امیدواریم تا پایان زمان قانونی بتوانیم کار رأی گیری را انجام دهیم و نماینده منتخب حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان مشخص شود.

 

ملک حسینی افزود: موضوع بهداشت و سلامت را براساس دستورالعمل های ستاد ملی کرونا در اولویت انتخابات قرار دادیم و تمامی شعب از روز گذشته پس از چینش میز و صندلی ضدعفونی شد.

 

 ملک حسینی بیان کرد: متولدین 21 شهریور 81 به قبل، همه افرادی که در دوره نخست رأی دادند و همچنین افرادی که در دوره نخست انتخابات شرکت نکردند، می توانند در غرب گلستان پای صندوق رأی حاضر شوند و رأی خود را به صندوق بیاندازند.

 

وی افزود: برای تمامی اعضای شعب که کار رأی را انجام می دهند همه قواعد سلامت انجام شده است و ماسک و دستکش به تعداد کافی در اختیار شعب قرار گرفته است.

 

دبیر انتخابات استان گلستان یادآور شد: از کسانی که در شعب وارد می شوند انتظار داریم ماسک و خودکار شخصی همراه بیاورند و انتظار داریم که فرزندان خود را به همراه نیاورند تا سلامت آنها در خطر نیفتد.

 

ملک حسینی بیان کرد: در این دوره از انتخابات سه هزار و 660 نفر در 244 شعبه فعالیت می کنند و احراز هویت رأی دهندگان به صورت کامل الکترونیک انجام می شود.

کد خبر 970284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha