۶۶  شعبه اخذ راي در شهرستان آبدانان مستقر شده است

فرماندار آبدانان با بیان اینکه ۶۶ شعبه اخذ رای در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان آماده اخذ رای مردم است، گفت: از اين تعداد شعب اخذ راي ۴۳ شعبه در بخش مرکزی، ۱۲ شعبه در بخش سرابباغ و ۱۱ شعبه در بخش کلات مورموری مستقر شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «سیروس مراد حاصلی» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم از ماه های گذشته برای برگزاری انتخابات مرحله دورم یازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی در این شهرستان انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه در بازدیدهای انجام شده انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در تمام شعبات اخذ رای این شهرستان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است، گفت: در این شهرستان در مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي 66 حوزه اخذ راي ثابت و سيار براي جمع آوري آراي مردم  مستقر شده است.

 

فرماندار آبدانان با بیان اینکه از اين تعداد شعب اخذ راي 43 شعبه در بخش مرکزی، 12 شعبه در بخش سرابباغ و 11 شعبه در بخش کلات مورموری مستقر  شده اند، تصریح کرد: از مردم شریف این شهرستان درخواست می شود که کار انداختن رای خود به صندوق های اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند و از هر گونه تجمع در محل شعبات اخذ رای خودداری کنند.

 

مرادحاصلی با تاکید بر استفاده از ماسک هنگام حضور در شعبات اخذ رای، یادآور شد: اخذ رای از مردم شریف شهرستان آبدانان از ساعت ۸ صبح امروز جمعه آغاز شده و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد، افزود: از  شهروندان عزیز آبدانانی تقاضا می شود در ساعات باقی مانده با حفظ پروتکل های بهداشتی در پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند.

 

وی با بیان اینکه حضور به موقع و عدم تجمع در شعبات اخذ رای زمینه ساز حفظ سلامت رای دهندگان و عوامل اجرایی انتخابات است، ابراز کرد: کار ضدعفونی و گندزدایی تمامی شعبات  اخذ رای در روز گذشته انجام شده است اما لازم است مردم در مراجعه به شعبه های اخذ رای نکات بهداشتی را رعایت و حتما از ماسک استفاده کنند.

 

فرماندار آبدانان خاطرنشان کرد: در دومين مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان يك هزار و 500 نفر به عنوان عوامل اجرايي، نظارت و بازرسي در برگزاري انتخابات مجلس مشاركت دارند.

 

مراحاصلی بیان کرد: با هر گونه تجمع در نزدیکی شعبات اخذ رای از طرق قانونی برخورد می شود و لازم است که رای دهندگان از هر گونه تجمع در شعبات اخذ رای برای حفظ سلامتی خود و دیگران  خودداری کنند.

 

کد خبر 970350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha