رای‌گیری در همه شعب بدون مشکل در حال انجام است

حسین‌زاده گفت: طبق گزارشاتی که در سطح شهر و روستاهای شهرستان اهواز رسیده، رای‌گیری در همه شعب بدون مشکل در حال انجام است و پروتکل‌های بهداشتی هم توسط مردم و اعضای شعب رعایت می‌شود.

«علی‌حسین حسین‌زاده» صبح امروز (جمعه ۲۱ شهریور) در حاشیه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: از ساعت هشت صبح امروز رای‌گیری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه آغاز شده است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان افزود: با آغاز دور دوم انتخابات تمامی شعب اخذ رای ما قبل از شروع رای‌گیری در محل حضور داشتند و اعضا در تمامی شعب ما به صورت آنلاین وصل بوده و همه آنها به صورت صددرصد در حال انجام اخذ رای هستند.

 

وی اضافه کرد: طبق گزارشاتی که در سطح شهر و روستاهای شهرستان اهواز رسیده، رای‌گیری به خوبی در حال انجام است و پروتکل‌های بهداشتی هم توسط مردم و اعضای شعب رعایت می‌شود و به لحاظ محیطی همه شعب از یک روز قبل ضدعفونی شدند و از این بابت مشکل خاصی وجود ندارد.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه حدود ۱۵ هزار نفر عوامل اجرایی در ۷۰۴ شعبه اخذ رای این حوزه انتخابیه در حال انجام رای‌گیری هستند تصریح کرد: این تعداد ۵۷۳ شعبه ثابت و ۱۳۱ شعبه سیار و ۵۲۵ شعبه شهری و ۱۷۹ شعبه روستایی است.

 

وی تاکید کرد: از رای‌دهندگان می‌خواهیم جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتما با ماسک در شعب حضور پیدا کنند و خودکار شخصی همراه خود داشته باشند و بعد از رای سریعا محل را ترک کرده تا تراکمی در شعب اخذ راب نداشته باشیم.

 

کد خبر 970351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha