حرکت نشریه فرانسوی بزدلانه بود

حجت الاسلام نورزاد حرکت نشریه فرانسوی شارلی ابدو را بزدلانه و نشان دهنده افول تفکرات منحط لیبرالیستی دانست و گفت: این توهین نه تنها موجب کاهش توسعه اسلام در فرانسه و سایر نقاط جهان نمی‌شود، بلکه عاملی برای تقویت توجه به متن قرآن و تعالیم الهی می شود.

حجت الاسلام«مجتبی نورزاد» توهین نشریه شارلی اِبدو به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را محکوم کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: اهانت به قرآن و رسول اکرم (ص) توهین به تمامی ادیان آسمانی است.

 

امام جمعه تالش با بیان اینکه متاسفانه در روزهای اخیر شاهد عمل سخیف و زشت یک نشریه منحوس در کشور فرانسه بودیم که اوج خباثت، پستی و شکست کامل تفکرات لیبرالیستی و سرمایه داری حاکم در جوامع غربی و اروپایی را نمایش داد، افزود: اهانت به مقدسات و پیامبر اکرم (ص) به بهانه آزادی بیان یک خیانت و جنایت محسوب می ‌شود و بدون شک با هوشیاری امت اسلام و مسلمان نتیجه ‌ای جز شکست برای آنها ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه در نگاه علمی و مجامع دانشگاهی و در کارزار نظریه پردازی بر کسی پوشیده نیست که این نوع رفتار در ساحت مقابله ایدئولوژیک، چیزی جز نمایش یاس از مباحثه،استدلال و نزاع مبنایی و اصولی و همچنین دست خالی بودن در موطن اندیشه و منطق نیست، تصریح کرد: این عمل وقیحانه دوباره نشان داد که شعارهای عوام فریبانه اخلاق مداری و احترام به ادیان و باورهای دینی در باور استکبار چیزی جز ادعای واهی و دروغ نبوده و نخواهد بود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اقدام نشریه شارلی ابدو در توهین به پیامبر اسلام (ص) خلاف اصول اخلاقی و اصول حرفه ‌ای آزادی بیان بود،خاطرنشان کرد: این حرکت نشریه شارلی ابدو، بزدلانه و جاهلانه بود.

 

حجت الاسلام نورزاد گفت: این توهین نه تنها موجب کاهش توسعه اسلام در فرانسه و سایر نقاط جهان نمی‌شود، بلکه عاملی برای تقویت توجه به متن قرآن کریم و تعالیم الهی می شود.

کد خبر 970362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha