حضور ناظران بهداشتی در ۲۴۴ شعبه اخذ رأی حوزه غرب گلستان/ لزوم پرهیز از تجمع در شعب اخذ رأی

جعفری گفت: ناظران بهداشتی در ۲۴۴ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه غرب گلستان حضور دارند و بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت می کنند.

«ناهید جعفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در تمامی 244 شعبه اخذ رأی یک نماینده و ناظر بهداشتی حضور دارد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: ناظران بهداشتی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در پای صندوق رأی اقدام می کنند و همچنین مراقب هستند که در پای شعب اخذ رأی ازدحام ایجاد نشود.

 

جعفری با اشاره به نظارت ناظران بهداشت بر طبخ غذا برای عوامل اجرایی، بیان کرد: همچنین الزامات بهداشتی در پای صندوق های رأی انجام شده و عوامل اجرایی انتخابات و رأی دهندگان با ماسک در شعب اخذ رأی حضور پیدا می کنند.

 

وی افزود: از مردم غرب استان گلستان درخواست می کنیم هنگام رأی دادن ماسک به همراه داشته باشند و از خودکار شخصی استفاده کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان  بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا انتظار داریم که مردم از تجمع در شعب اخذ رأی پرهیز کنند و نسبت به فاصله گذاری اجتماعی اهتمام داشته باشند.

 

جعفری تأکید کرد: از زمانی که ستاد انتخابات برای مرحله دوم مجلس شورای اسلامی شکل گرفته است همکاران ما در این مجموعه حضور دارند و تمهیدات لازم را برای رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می دهند.

 

کد خبر 970374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha