لزوم ممانعت اجرایی کردن سند ۲۰۳۰ در مدارس

آیت الله شعبانی با اشاره به سند ۲۰۳۰ و لزوم ممانعت از اجرای آن در مدارس گفت: در هر لایه‌ای از آموزش پرورش این سند به مرحله اجرا برسد چه در استان همدان و چه در کشور با آن برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله حبیب شعبانی ظهر امروز(21 شهریور)‌ جاری در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان با بیان اینکه اقتصاد مقاوتی و درونگرا راهکار مفیدی برای حل مشکلات کشور است، گفت: این راهبرد توسط رهبر معظم انقلاب سالها مطرح شده است اما جدی گرفته نمی شود و تمام گرفتاری های کشور مربوط به تحریم نیست و نباید همه مشکلات کشور را به برجام گره زد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه قوه قضائیه باید با هر کسی که امنیت اقتصادی کشور را بر هم می‌زند قاطعانه برخورد کند، بیان کرد: قوه قضائیه و مقننه باید وظیفه نظارتی خود را به درستی انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه دولت باید چشم‌اند از روشنی در این زمینه داشته باشد، گفت: گاهی وقتی قیمت‌ها را مشاهده می‌کنیم از این‌همه نوسانات قیمت‌ها مبهوت می‌شویم.

 

آیت الله شعبانی با اشاره به اینکه عده ای سرنوشت کشور را در گرو انتخابات آمریکا می دانند، ابراز کرد: پیروزی حزب جمهوری خواه یا دموکرات تاثیری بر وضعیت ما ندارد و هر ۲ آنها از یک قماش هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و تبریک آن به دانش‌آموزان و فرهنگیان اظهار کرد: خانواده‌ها باید به موضوع فضای مجازی دقت ویژه داشته باشند و بدانند آموزش در فضای مجازی هیچ وقت جای آموزش در فضای واقعی را نخواهد گرفت بنابراین باید برای فرزندان خود وقت بگذارند تا جامعه به لحاظ آموزشی آسیب نبیند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در برخی استان‌ها کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود که در استان همدان نیز در برخی بخش‌ها این گونه است، گفت: خوشبختانه مراقبت‌ها خوب است اما باید مواظب بود وضعیت علمی بچه‌ها به خطر نیفتد.

 

وی با اشاره به سند ۲۰۳۰ و لزوم ممانعت از اجرای آن در مدارس اظهار کرد: در هر لایه‌ای از آموزش پرورش این سند به مرحله اجرا برسد چه در استان همدان و چه در کشور با آن برخورد خواهیم کرد.

 

امام جمعه همدان در ادامه به اهانت مجله فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و با بیان اینکه بانیان این مجله به خدا، دین و مذهب اعتقادی ندارند و سابقه طولانی در اهانت به مقدسات دارند، اظهار کرد: رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرده این اقدام آزادی بیان بوده است.

 

وی در پایان یادی از شهید مدنی کرد و با اشاره به ولایتمداری ایشان گفت: راه نجات کشور در عمل به سیره شهید مدنی است.

کد خبر 970425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha