انتخابات طبق دستورالعمل هاي بهداشتي ستاد ملي كرونا در حال برگزاري است/ هيچ مشكلي در روند برگزاري انتخابات وجود ندارد

وزیر کشور با اشاره به اینکه انتخابات طبق دستورالعمل هاي بهداشتي ستاد ملي كرونا در حال برگزاري است، گفت: همراه داشتن خودكار شخصي و ماسك از سوي شركت كنندگان ضروري است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، عبدالرضا رحماني فضلي وزير كشور با حضور در ستاد انتخابات وزارت كشور از فرايند برگزاري دوره دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي بازديد و اظهار كرد: امروز به لطف خداي متعال و همت نيروهاي نظارتي، اجرايي، امنيتي، انتظامي، رسانه اي و اطلاع رسانی و همه كساني كه در حوزه انتخابات به ما كمك مي كنند، مرحله دوم انتخابات در 8 استان، 23 شهرستان و در 10 حوزه انتخابيه برگزار می شود.


وزير كشور با بيان اينكه به لطف خدا، روند كار بسيار خوب بوده و مشكل خاصي وجود نداشته است؛ گفت: ويژگي اين مرحله اين است كه با بيماري كرونا مواجه هستيم. لذا در اين دور از انتخابات، مطابق مصوبات ستاد ملي مبارزه با كرونا عمل كرديم و همه شرايطي كه اشاره شده بود رعايت شد.


وزير كشور تصريح كرد: دستورالعمل هاي بهداشتي نظير همراه داشتن خودكار شخصي، ماسك مورد تاكيد قرار گرفته و همچنین امكانات ضدعفوني در شعب هاي اخذ راي گيري و همچنين امكان ايستادن در صف  در نظر گرفته شده است.


وزير كشور ابزار اميدواري کرد كه با  انتخابات سالم و قانوني كه امروز خواهيم داشت و با آسيب شناسي دقیق؛ بتوانيم جمع بندي خوبي  براي برگزاري انتخابات باشكوه 1400 براي رياست جمهوري و شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته باشيم تا در صورت تداوم داشتن وضعيت كرونا در انتخابات 1400 ملاحظات و شرايط خاص خودش را در نظر بگيريم.


رحماني فضلي يادآور شد:يكي از ماموريت هاي همه نيروي هاي ما امروز اين است كه تمام مواردي كه مي تواند براي آینده الگوي مناسبي باشد،  احصا شود.


وزير كشور در پايان از همه دست اندركان امر انتخابات و به خصوص از مردم خوب 10 حوزه انتخابیه كه با نظم و انضباط در انتخابات شركت مي كنند، تشکر و خاطر نشان كرد: اميدوارم با حضور مردم در ساعت هاي تعيين شده، راي گيري انجام شود و در نهايت كار شمارش و اعلام نتايج را بموقع داشته باشیم./

کد خبر 970426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha