هتاکی به چهره پیامبر اسلام(ص) تحت لوای آزادی بیان فریب کاری است

حجت الاسلام نکونام اهانت روزنامه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد و گفت: این هتاکی به چهره پیامبر اسلام در این مقطع حساس و تحت لوای آزادی بیان فریب کاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۱ شهریور) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه شعائر اسلامی باید همیشه زنده باشد، اظهار داشت: اگر شعائر اسلامی در جامعه کهنه و کمرنگ شود ستم به دین است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد کرونا را یکی ازآزمون های الهی برای ایستادگی ما در اجرای شعائر دینی خواند و افزود: شرایط شیوع کرونا نباید موجب کمرنگی شعائر دینی و نمازهای جمعه و جماعات شود زیرا این ها امور فرهنگ ساز در جامعه هستند.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به سفر روز گذشته رئیس قوه قضاییه، این سفر را برای استان مفید و اثرگذار دانست و اظهار کرد: در این سفر شاخص ترین مشکلات استان در جلسات متعدد مطرح شد و بهادادن ریاست این قوه به روستایی با ۸۵ شهید قابل توجه و جای تقدیر است.

 

خطیب جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه مشکلات آب استان در همه جلسات رئیس قوه قضاییه مطرح شد، تصریح کرد: استان به خوبی توانست حساسیت و اهمیت مسئله آب را به دستگاه قضا منتقل کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه متاسفانه شرایط برای دیدارهای عمومی و بیان کامل همه مطالبات در این سفر مهیا نبود، ادامه داد: علی رغم همه مشکلات اما ریاست قوه قضاییه مطالبات مهم استان را شنیدند و قول پیگیری آن ها را دادند.

 

امام جمعه شهرکرد اهانت روزنامه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد و گفت: این هتاکی به چهره پیامبر اسلام در این مقطع حساس و تحت لوای آزادی بیان فریب کاری است.

 

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه این حتاکی روزنامه فرانسوی در پی این است که حواس ها را از جنایات اسرائیل و آمریکا پرت کند، افزود: مسلمانان با اینگونه کارها جنایات و ظلم های مستکبرین را فراموش نمی کنند و همواره از حقوق مظلومان دفاع می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان به جنایت تکفیری ها و انفجار حرمین عسکریین در ۱۵ سال پیش اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان گمان می کردند با این تخریب ها می توانند به مکتب اهل بیت آسیب بزنند اما امروز می بینیم که این حرمین به یک پایگاه مروج معارف اهل بیت تبدیل شده اند.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به بازگشایی مدارس و نگرانی های خانواده ها در شرایط شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: آموزش حضوری برکات بسیاری دارد اما در این شرایط باید از همه امکانات برای تحصیل دانش آموزان استفاده شود و خانواده ها و مسئولین به آن ها کمک کنند.

 

حجت الاسلام نکونام بر بهم پیوستگی نیروهای انقلابی در مقطع کنونی تاکید و خاطرنشان کرد: اگر این بهم پیوستگی بین نیروهای انقلابی شکل نگیرد دولت جوان مدنظر رهبر انقلاب نیز شکل نخواهد گرفت لذا باید همه حول محور ولایت جمع بشویم.

 

کد خبر 970438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha