اهانت و عدم تبعیت از قرآن دنیا و آخرت کفار را تباه می‌کند

حجت الاسلام شمس الدین در پاسخ به رهبر حزب افراطی راستگرای آزادی اتریش گفت: به او حق می‌دهیم از قرآن بیش از کرونا بترسد ،کرونا جانشان را می گیرد اما اهانت به قرآن و عدم تبعیت از قرآن دنیا و آخرتشان را تباه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرانزلی، حجت الاسلام عبدالجواد شمس الدین امروز ( جمعه، ۲۱ شهریور) به اهانت‌هایی که به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و قرآن کریم شد اشاره و اظهار کرد: این اهانت هایی که هم به ساحت مقدس پیامبر(ص) و هم قران کریم انجام شده از کتاب آیات شیطانی که آن مرتد نوشت و مقابله ای که امام کرد و چه این اقدامات اخیر وبیانیه‌ای که مقام معظم رهبری در محکومیت این مسئله دادند ، متدوال است.


امام جمعه انزلی افزود: رهبری ضمن اینکه اقدام اینگونه اعمال به بهانه آزادی بیان را مردود، غلط و عوام فریبانه بیان کردند و فرمودند:" این حرکت در این برهه‌ زمانی می تواند، به انگیزه‌ منصرف کردن ذهن ملتها و دولتهای غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند "، خط اصلی اینجاست و نباید از آن غافل شد. 


وی این خباثت‌ها و اهانت‌ها را برای پوشاندن جنایت‌های دیگری که در منطقه توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال انجام است اعلام کرد و اظهار داشت: علنی شدن روابط امارات با رژیم غاصب صهیونیستی در هفته های اخیر در منطقه ای مثل خیلج فارس در جوار جمهوری اسلامی با تحرکاتی که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند نشان از نقشه بسیار حساس، شوم و خطرناکی دارد اما این بدان معنا نیست که محقق خواهد شد.

 

امام جمعه بندرانزلی تصریح کرد: پس از علنی شدن این روابط می خواهند سایر کشورهای مرتجع عربی را در قالب پیمان امنیتی به این وادی وارد کنند و پایگاه نظامی در اختیار آن رژیم خبیث، جنایتکار، کودک کش که منشا همه فسادها و پلیدی های عالم است، بگذارند. 

 

حجت الاسلام شمس الدین تصریح کرد: اماراتی‌ها و هر کشوری که در این حوزه وارد می‌شود و پیمانی منعقد می‌کند بداند، خودش و کشورش و پایگاهی که در اختیار رژیم صهیونیستی داده به عنوان اهداف خط مقاومت است.

 

خطیب جمعه بندرانزلی خاطر نشان کرد: علیرغم همه تحرکاتی که آمریکایی‌ها در منطقه انجام می‌دهند و به خیال خودشان حاشیه امنی درست می کنند تا با جمهوری اسلامی مقابله کنند اجلاس تمام گروه‌های فلسطینی در لبنان برگزار شد تا دشمنان بفهمند خط مقاومت هیچ نگرانی ندارد و هرجایی که بخواهد کارش را انجام می‌دهد.

 

وی تصریح کرد: از جمله توافقات این اجلاس این است که به جای تداوم روند خط سازش توسط برخی گروه‌ها همه برای مبارزه با رژیم صهیونیستی توافق و وحدت نظر پیدا کردند و هم پیمان و مصمم شده‌اند تا قدس شریف را آزاد کنند.

 

امام جمعه بندرانزلی دیدار اسماعیل هنیه در لبنان با سید حسن نصرالله پس از ۲۸ سال که ضمن تبادل نظر و هماهنگی‌های لازم موجب تقویت جبهه مقاومت در منطقه انجام شد را دیگر اتفاق مبارک منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: هنیه در اردوگاه فلسطینی‌ها در لبنان طی سخنرانی گفت: " ما تا الان موشک هایمان ۱۵ کیلومتر برد داشت اما امروز به تلاویو و حیفا هم خواهد رسید".

 

حجت الاسلام  شمس الدین خاطرنشان کرد: حضور ایران انقلابی و نیروی بدون مرز قدس بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلمیانی توسط سردار قاآنی سایه به سایه اهداف و توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را نابود و نقش بر آب خواهند کرد.


وی در ادامه ضمن تبریک هفته تعاون اظهار کرد: در قانون اساسی یک رکن از اقتصاد کشور بر دوش تعاونی‌هاست اما متاسفاته مورد توجه قرار نگرفته، در حالیکه اگر مورد توجه قرار می گرفت خیلی از معضلات و مشکلات مردم در زمینه‌های اشتغال، درآمد، تولید و ... حل می‌شد.

 

شمس الدین یکی از کارهایی که در این شهرستان باید انجام شود را تشکیل تعاونی توسعه و عمران شهرستان عنوان کرد و افزود: این تعاونی در بعضی از شهرستان‌ها انجام شده اما تاکنون در بندرانزلی محقق نشده؛ این مسئله می تواند در وضع معیشت و اقتصاد عمومی مردم که سهامداران این تعاونی هستند خیلی موثر باشد.

 

خطیب جمعه بندرانزلی خواستار فعال سازی صندوق تامین مالی خرد در این شهرستان شد و گفت: این صندوق که به منظور جذب سرمایه های خرد تاسیس شده با تضمین دولت به فعالیت‌های اقتصادی کمک می کند که قطعا در اقتصاد کشور اثر گذار خواهد بود.

 

وی تاکید کرد: بودجه‌هایی برای کمک به تعاونی‌ها برای مقابله با کرونا تخصیص داده شده که براساس برخی گزارشات دریافتی علیرغم پیگیری ها در برخی بخش ها محقق نشده و امیدواریم دنبال شود.

 

امام جمعه بندرانزلی در ادامه به مشکلات تعاونی‌های صیادی و پره های شهرستان اشاره و تصریح کرد: وضعیت جوی و شیوع ویروس کرونا سال گذشته صیادان را با مشکلات بسیاری از جمله کاهش میزان صید و انباشت هزینه‌ روبرو کرد که امیدواریم این موارد با پیگیری مسئولین محقق شود تا این تعاونی ها و پره‌ها بتوانند صید مناسبی داشته باشند و با توانمندسازی مشکلاتشان حل شود.

کد خبر 970468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha