اقدام نشریه روزنامه شارلی ابدو فرانسوی در جهت  پیاده سازی طرح اسلام هراسی است

حجت الاسلام محمد داداش زاده گفت: چاپ تصاویر و مطالب موهن توسط روزنامه شارلی ابدو به بهانه آزادی بیان در حقیقت اقدامی درجهت ممانعت از گسترش فرهنگ و مکتب سراسر نورانی دین مبین اسلام و پیاده سازی طرح اسلام هراسی است.

«حجت الاسلام محمد داداش زاده»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: از دیدگاه دین مبین اسلام و ما مسلمانان اهانت و بی احترامی نه تنها به پیامبر مکرم اسلام (ص) بلکه سایر پیامبران الهی نیز به هیچ وجه قابل قبول نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی افزود: امروزه رشد روزافزون اسلام گرایی در جهان بخصوص بین ممالک غربی موجب شده دشمنان اسلام و مسلمین با اجرای توطئه های خبیثانه و با تکیه بر رسانه های گروهی و با توهین به پاک ترین مخلوق عالم هستی حضرت محمد (ص)، نیات پلید و شیطانی خود را نمایان کنند.

حجت الاسلام داداش زاده  تصریح کرد: چاپ تصاویر و مطالب موهن توسط روزنامه شارلی ابدو به بهانه آزادی بیان در حقیقت اقدامی درجهت ممانعت از گسترش فرهنگ و مکتب سراسر نورانی دین مبین اسلام و پیاده سازی طرح اسلام هراسی است.


وی تصریح کرد: اینک  دشمنان قسم خورده  اسلام و مسلمین به انحاء مختلف و با هزینه میلیاردها دلار پول نفتی برخی از کشورهای اسلامی برعلیه بیش از یک میلیارد مسلمان جهان پرخاسته اند،

این مسئول بیان کرد: بر تمام مسلمین و آزادیخواهان جهان واجب است تا با اتحاد، انسجام و بصیرت دینی این گونه حرکات شوم را محکوم کرده تا التیامی بر قلب شکسته مسلمین سراسر جهان باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در پایان سخنان خود تاکید کرد: ما لقدام موهن نشریه فرانسوی به بهانه آزادی بیان را اقدامی تحریک آمیز و توهین به ارزش های اسلامی و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان جهان میدانیم و بشدت آنرا محکوم می کنیم.

کد خبر 970580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha