بیش از ۳ میلیارد تومان نذورات در حسینیه اعظم زنجان جمع آوری شد

فیروزفر گفت: مجموع نذری‌های نقدی و فروش احشام این حسینیه در دهه نخست محرم امسال سه میلیارد و ۸۹۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حسینیه اعظم زنجان، رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان، با بیان اینکه مجموع نذری‌های نقدی و فروش احشام این حسینیه در دهه نخست محرم امسال سه میلیارد و ۸۹۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان است، گفت: نذری‌های جمع‌آوری شده در امور عمرانی، فرهنگی، خرید و نگهداری تجهیزات مورد نیاز این آستان مقدس استفاده می‌شود.

 

علیرضا فیروزفر تعداد گوسفندان زنده اهدا شده توسط مردم به حسینیه اعظم زنجان را یک هزار و ۸۸۵ راس اعلام کرد و یاد آورشد: تعداد گوسفندان اهدا شده به صورت وجه قربانی نیز یک هزار و ۸۷۷ رأس است و امسال ۶۸۶ رأس گوسفند و گاو نیز در قالب طرح نیابتی ذبح شد.

 

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان ضمن آرزوی قبولی نذری و هدایا از صاحبان نذر در محرم سال‌جاری، جمع کل گوسفندان نذری اهدا شده اعم از زنده، ذبح شده و وجوه اهدایی بابت قربانی به آستان مقدس حسینیه اعظم را سه هزار و ۹۴۹ رأس اعلام کرد و گفت: مجموع نذورات آستان مقدس حسینیه اعظم نیز سه میلیارد و ۸۹۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان است.

کد خبر 970705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha