انتخابات اتحادیه های صنفی فارس به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود

محمود زاده گفت: در سال جاری، انتخابات پنج هیئت مدیره اتحادیه های صنفی در اتاق اصناف مرکز استان فارس و ۳۳ انتخابات هیئت مدیره اتحادیه های صنفی در سطح استان به صورت تمام الکترونیکی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «وحیدرضا محمود زاده»، امروز (شنبه 22 شهریور) در گردهمایی آموزشی انتخابات الکترونیکی اصناف کشور در محل مرکز اتاق اصناف استان فارس گفت: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی باعث می شود تا دقت و صحت افزایش یابد و گام موثری در تحقق دولت الکترونیک در حوزه اتاق اصناف فارس به شمار می رود.

معاون بازرگانی داخلی و امور اقتصادی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس افزود: با انجام این کار، همچنین در خدمات دهی به جامعه اصناف استان نیز اقدام موثری است.

وی اضافه کرد: در سال جاری، انتخابات پنج هیئت مدیره اتحادیه های صنفی در اتاق اصناف مرکز استان فارس برگزار شده است و  با تامین زیرساخت های لازم سخت افزاری و نرم افزاری، انتخابات به صورت کاملا الکترونیک برگزار می شود.

محمود زاده اعلام کرد: همچنین از ابتدای سال تا کنون 33 انتخابات هیئت مدیره اتحادیه های صنفی در سطح استان به صورت تمام الکترونیکی برگزار شده است.

معاون بازرگانی داخلی و امور اقتصادی سازمان صنعت، معدن  و تجارت استان ادامه داد: ۱۶۰ هزار واحد فعال صنفی و ۵۵۰ اتحادیه فعال داریم که منتخبین اتحادیه ها با آغاز فعالیت خود در چهارچوب قوانین و مقرارت و با استفاده از پتانسیل های موجود برای بهبود شرایط اتحادیه ها و خدمت رسانی بهتر به مردم گام برمی دارند.

بر اساس این گزارش در ادامه، «جمشید گلپور» نیز در این کارگاه آموزشی گفت: برای  توسعه فعالیت های تجاری و اقتصادی و بر اساس رسالت صنوف وبازاریان در جهش تولید در سطح کشور آموزش های دوره ای صنوف به صورت حضوری و با رعایت پروتکلهای بهداشتی و دوره های مجازی در حال انجام است.

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان و دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور افزود: ارائه خدمات به مردم و جامعه صنفی تعطیل بردار نیست و لازم است همکاران در اصناف سراسر کشور شرایط را برای خدمت رسانی سریع تر به مردم فراهم کنند.

وی اضافه کرد: در این میان توجه به اصناف و حل مشکلات آنها نیز حائز اهمیت بوده و تمامی برنامه ریزی های مرکز اصناف و دبیرخانه هیات عالی نظارت بر تقویت دوایر اصناف و بالا بردن کیفیت خدمت رسانی و تسریع در روند امور به جامعه صنفی استوار است.

گفتنی است، گردهمایی آموزشی انتخابات الکترونیکی و نشست مشترک مسوولین مرکز، سازمان صمت و هیات رئیسه اتاق اصناف استان با حضور رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان و دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور، معاون بازرگانی داخلی و امور اقتصادی سازمان صمت فارس و رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس و سایر نمایندگان و روسای اتاق اصناف سراسر کشور و استان فارس در محل اتاق اصناف مرکز استان برگزار شد.

کد خبر 970734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha